שתף קטע נבחר

הצעת מג'אדלה: בניית אולם חלופי להפועל ת"א

שר התרבות והספורט נפגש עם סגן ראש עיריית ת"א, פאר וייסנר והבטיח לפעול בנושא. אפשרות נוספת: אוסישקין ישאר אתר להנצחת ההיסטוריה של המועדון. האוהדים ממשיכים להחריף את פעולות המחאה

לפני מספר ימים נפגש סגן ראש עיריית תל אביב, ויו"ר מפלגת הירוקים, פאר וייסנר, עם שר התרבות והספורט ראלב מג'אדלה, שאמר כי הוא מתכוון לפעול בנושא. מג'אדלה מעוניין לגייס כסף ממפעל הפיס כדי להקים אולם חדש להפועל תל אביב במקום אחר, כאשר באוסישקין יוקם אתר שישמר את ההיסטוריה של הקבוצה.

 

בנוסף, גם יו"ר השדולה הסביבתית, חבר הכנסת דוב חנין, שוחח עם ויסנר ואמר כי הוא תומך בהשארת האולם. כזכור, בפגישת המועצה האחרונה שנערכה, ראש העיר, רון חולדאי, מנע את כניסת האוהדים לישיבה בטענה כי בפעם הקודמת הם גרמו לפיצוץ הישיבה. סגן ראש העיר ויו"ר מפלגת הירוקים, פאר ויסנר, אשר תומך באוהדים, פתח את הגדרות בידיו ואיפשר לאוהדים להיכנס למתחם מרכז עינב.


מג'אדלה. תומך במאבק נגד חולדאי (צילום: חגי אהרון)

 

ראש העיר שלל את סמכויותיו הביצועיות של סגן ראש העיר בטענה כי הוא חצה את כל הקווים האדומים. מדובר העייריה נמסר, כי עפ"י סעיף 17 יש באפשרותו של ראש העיר לשלול את סמכויותיו ללא אישור מועצת העיר.

 

"זה צעד נוסף לא דמוקרטי בהתנהלותו של ראש העיר רון חולדאי. אני אמשיל להיאבק עם אוהדי הפועל ת"א", אמר פאר וייסנר בגאווה, "כיו"ר הירוקים אין צורך ללמד אותו על שטחים ירוקים. יחד עם זאת צריך לעשות איזון בין הסביבה והספורט, וסביבה בלי ספורט זו לא סביבה. הדאגה לילדי ת"א צריכה להילקח בחשבון", דברי וייסנר.

 

במסגרת פעילויות חודש אוסישקין פשטו השבוע פעילי מטה המאבק למען על העיר תל אביב כחלק ממבצע "צובעים את תל אביב באדום". במסגרת המבצע תלו פעילי המטה שלטים ובלונים אדומים, במטרה, לטענתם, להראות לראש העיר חולדאי כי העיר אינה רק צהובה אלא גם אדומה וכי בניגוד לטענותיו אין מדובר רק בקומץ אוהדים המעוניין בהשארת אולם אוסישקין על כנו.


אוהדי הפועל. נרתמים למען המאבק (צילום: אלי אלגרט)

 

"אנו עדיין ממתינים ומקווים, כי לאחר 15 חודשים ראש עיריית תל אביב יואיל להיפגש עמנו, ולא יפנה אותנו לבתי המשפט על מנת להביע בפני נבחרי הציבור את דעת אוהדי הקבוצה ותושבי תל אביב נגד הריסת האולם, וישלח מאבטחים על מנת למנוע מתושבי עירו להביע בפני נבחרי הציבור את דעתם."

  

מעיריית תל אביב טוענים: "מאות תושבים פנו לעירייה בדרישה לפינוי המפגע הגורם להם רעש ולכלוך. נפעל בהתאם להסכמים עם הפועל ובהתאם להכרעת בית המשפט". הדיון הקובע שאמור היה לדון בעתירת האוהדים נגד הריסת אוסישקין יתקיים ל-21 ביוני.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אמסלם. הסמל תומך במאבק
צילום: יועד כהן
מומלצים