שתף קטע נבחר

רשמית: גיורא שפיגל חתם בבית"ר ירושלים

מי שישמש יועץ מקצועי, חתם סופית והצהיר: "מקווה שבעזרת הקהל והצוות שלנו נוכל לקדם את המועדון". ייתכן ושום ימונה כמאמן כבר ביממה הקרובה. מאמן הכושר, דרור שמשון חתם לשנתיים נוספות

גיורא שפיגל חתם היום (ג') סופית על חוזהו בבית"ר ירושלים וישמש החל מעתה כיועץ מקצועי ליו"ר אלי ארזי. שפיגל אמר לאתר הרשמי של המועדון: "אני שמח מאוד על החתימה, המטרה שלי היא לבנות אסטרטגיה למועדון, אני חושב שמועדון כמו בית"ר ירושלים עם הפוטנציאל שטמון בו צריך להיות מועדון אירופי לכל דבר ומקווה שבעזרת הקהל הנפלא שיש בו ובעזרת הצוות המקצועי והניהולי נוכל לקדם את המועדון".

 

ארזי אמר: "אני שמח מאוד שגיורא נכנס למערכת, אני חושב שאדם כמוהו עם כל כך הרבה ידע ונסיון בתחום יוסיף לנו המון". הבעלים ארקדי גאידמק ששב לישראל אמור להיפגש כבר היום עם שפיגל, אלי ארזי ועם יצחק שום, המועמד להתמנות לתפקיד המאמן.


המועמד המוביל. יצחק שום (צילום: צפריר אביוב)

 

נראה כי שום עשוי להתמנות כמאמן כבר ביממה הקרובה, מאחר ובמועדון מעריכים את יכולותיו המקצועיות וסגנון המשחק שמזוהה עימו, כמו גם את נסיונו האירופי העשיר בליגת האלופות (מכבי חיפה ופנאתינייקוס) ויכולתו לדבר בשפת הבוס - רוסית. גם העיכוב במו"מ עם לואיס פרננדז, שהסתבך בתחתית הטבלה הספרדית עם בטיס, תורם להחלטה המסתמנת.

 

 

עדיין לא מונה מחליף למנכ"ל יואב ששטראוס שסיים את תפקידו. אחרי שהשוער והקפטן איציק קורנפיין הודיע כי לא ישמש בתפקיד מועמד לכך הקב"ט מנחם נידם. מאמן הכושר, דרור שמשון, חתם לשנתיים נוספות.

 

בקבוצה הודיעו כי לא יקבלו החלטה אם לשחרר את הקשר הגנאי דרק בואטנג לניוקאסל לפני מינוי מאמן. הדובר עודד זרגרי: "לא קיבלנו עדיין שום הצעה. אם תגיע הצעה כזו נשקול אותה וזה יהיה תלוי בהחלטה של המאמן אם לשחרר את השחקן". נציגי גנק יעקבו באליפות אירופה אחרי ברק יצחקי, ואם ירשים במדי הנבחרת הצעירה, אמורים הבלגים להקפיץ את הצעתם המקורית על השחקן.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
גיורא שפיגל
צילום: יוסי רוט
מומלצים