שתף קטע נבחר

קשטן: "צריך להוריד את השחקנים לקרקע"

הנבחרת הגיעה לאנדורה, המאמן מזהיר משאננות: "תנאי המגרש לא טובים, משחק קל זה לא יהיה". שוער אנדורה: "חולם על נקודות ראשונות נגד ישראל"

לאחר נסיעה בת שלוש שעות מברצלונה, הגיעה היום (ג') נבחרת ישראל לאנדורה לקראת המשחק בין השתיים ביום ד' (19.00) במוקדמות יורו 2008. בניגוד לספרד שטופת השמש, לשחקנים חיכה באנדורה מזג אוויר גשום וסגרירי. בכל מקרה, מחר תקיים הנבחרת אימון באיצטדיון המקומי בו ייערך המשחק.

 

המאמן, דרור קשטן, קיים מסיבת עיתונאים מאולתרת רגע לפני אימון הערב, וסיפר: "מצפה לנו משחק לא קל, תנאי המגרש לא נוחים והמגרש לא טוב. וזה מתאים מאוד לאנדורה. הם יצופפו את ההגנה וזה יקשה לנו לפתח משחק".

 

קשטן הוסיף: "צריך להוריד את השחקנים לקרקע. כל משחק של הנבחרת הוא חשוב, ודווקא מהמשחקים האלה יש חשש גדול. אני שוב מזכיר שנבחרת אנגליה הגדולה לא הצליחה להבקיע כאן עד הדקה ה-68. משחק קל זה לא יהיה".


בניון. ישוב להרכב מול הנבחרת החלשה בבית (צילום: אלי אלגרט)

 

יוסי בניון, שראה את המשחק במקדוניה מהיציע, ישוב להרכב ביום רביעי במקומו של פיני בלילי. את מקומו של קינן ימלא אבי יחיאל ואת מקומו של שפונגין בעמדת המגן הימני יתפוס יואב זיו, שתיפקד מצויין מול מקדוניה כמגן שמאלי. דדי בן דיין צפוי לפתוח בצד שמאל של ההגנה.

 

שוער אנדורה: "מודעים לעליונות של ישראל"

"אנחנו יודעים שיהיה קשה מאוד להשיג נקודות ראשונות מול ישראל, אבל אנחנו ספורטאים וזה משחק כדורגל. כולנו חולמים על זה". כך אמר ל-ynet, שוער נבחרת אנדורה, חסוס ("קולדו") אלבארס, לקראת המשחק נגד נבחרת ישראל.


ארשבין מרוסיה מול ויירה מאנדורה, בשבת (צילום: איי פי)

 

האנדוראים לא השיגו עד כה אף נקודה ואת השער היחיד בטורניר הם כבשו בהפסד 4:1 לישראל בתחילת הטורניר. ישראל אירחה אז את המשחק בהולנד בגלל המלחמה בלבנון. אלבארס: "למרות שכבשנו, אין לנו זכרונות טובים מהמשחק הזה, כי הפסדנו בו. זה היה משחק באווירה מוזרה, כמעט ללא קהל בגלל הנסיבות שהיו אז. השער שכבשנו מהווה רק אנקדוטה וזה לא הזיכרון המרכזי שנשאר לנו מאותו משחק".

 

אלבארס הוסיף: "אנחנו מודעים היטב לעליונות של הישראלים בכל הנוגע לכדורגל. אנחנו מגיעים למשחק הזה במצב טוב יותר מאשר למשחק נגד רוסיה בשבת, בו הפסדנו 4:0, מכיוון שהרבה שחקנים שהיו חסרים חוזרים לסגל שלנו. זה חשוב מאוד ומשמעותי עבורנו".

 

לסגל אנדורה יחזרו שלושת המושעים מהמשחק האחרון - האחים הבלמים אנטוני ואילדפונס לימה, והקשר אוסקר סונג'י. כמו כן יחזרו לסגל שניים שנעדרו בגלל פציעה: החלוץ חואן קרלוס טוסקנו והקשר ג'ניס גארסיה. אלבארס התייחס גם יוסי בניון, שחוזר לנבחרת ישראל לאחר שנעדר מהמשחק מול מקדוניה בגלל כרטיסים צהובים: "יוסי הוא שחקן גדול".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים