שתף קטע נבחר

מגרלשווילי סיכם בוויטסה ויחתום היום

מגן מכבי חיפה עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות ולאחר שסיכם את כל תנאיו, יחתום בקבוצה ההולנדית ל-3 עונות. מעברו מותנה בהגעתו הצפויה של רוני גפני. רוני לוי ישוב מארגנטינה עם רשימה של מועמדים לחיזוק הקבוצה

מגן מכבי חיפה, חיים מגרלשווילי, עבר אתמול (ב') בהצלחה את הבדיקות הרפואיות בוויטסה ארנהיים ההולנדית ויחתום בהמשך היום על חוזה לשלוש עונות. השחקן אמור להרוויח כ-250 אלף יורו לעונה (333 אלף דולר).

 

מגרלשווילי וסוכנו גלעד קצב דנו הבוקר עם ראשי הקבוצה ההולנדית על הצעתה ולאחר שהגיעו להסכמה לגבי סעיף קטן שנותר במחלוקת, נסללה הדרך לחתימה - זו תעשה כאמור בשעות הקרובות. בחיפה טוענים כי שחרורו עדיין מותנה בכך שמגן בית"ר ירושלים רוני גפני יחתום בקבוצה. גפני אמור לעשות זאת לאחר שישוב לישראל מחופשה פרטית, לאחר שלא הרבה לשחק העונה במדי בית"ר.


רוני גפני מתחיל להיפרד מטוטו תמוז? בחיפה ממתינים (אלי אלגרט)

 

בחיפה ממתינים לבואו של המאמן רוני לוי מארגנטינה, שם עקב אחרי מספר שחקנים לעמדות הבלם והקישור. לוי אמור לעדכן את ראשי חיפה ברשמיו ולהתחיל במשא ומתן עם השחקנים שנמצאים ברשימת המועמדים.

 

מכבי חיפה העבירה לאופ"א את רשימת השחקנים האמורים ליטול חלק במשחקי האינטרטוטו שתחילתם ב-7 ביולי. למעט הבלם רפאל אולארה שעזב, ברשימת 23 השחקנים שהועברה, נכללים כל שחקני העונה שעברה, כולל אנדרסון שאבייר. הקשר הברזילאי אמנם לא ימשיך כנראה, אך עד שתמצא קבוצה שתהיה מוכנה לקלוט אותו, הוא ימשיך בחיפה בה הוא חתום לשלוש עונות נוספות.

 

על פי התקנון, אם בעבר ניתן היה לשלב במשחקים גם שחקנים שאינם חתומים בקבוצה, הפעם כל השחקנים הנמצאים ברשימה הינם בעלי חוזה בקבוצה. יחד עם זאת, באופ"א נתנו את הדעת על הבעייה ששחקנים חדשים עשויים להצטרף במהלך הקיץ ולכן מאפשרים לקבוצות להחליף שישה שחקנים בוגרים מהרשימה שנשלחה, עד יממה לפני תחילת המשחקים.


פורסם לראשונה 11/06/2007 22:23

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן כהן
מגרלשווילי. קרוב מתמיד
צילום: ראובן כהן
מומלצים