שתף קטע נבחר

אולמרט: השותפות תימשך עם אהוד ברק

ראש הממשלה בירך את אהוד ברק לרגל בחירתו לתפקיד יו"ר "העבודה" והתייחס להמשך שיתוף הפעולה עם המפלגה: "אני מאחל לברק הצלחה במילוי תפקידו, ובוודאי שגם במשימות החשובות שהוא הגדיר לעצמו"

ברכות ותקוות לשיתוף-פעולה. ראש הממשלה, אהוד אולמרט, התייחס לפני הצהריים (יום ד') לבחירתו של אהוד ברק לתפקיד יו"ר מפלגת העבודה. "כפי שוודאי כולנו עקבנו, מפלגת העבודה - השותפה הקואליציונית הבכירה שלנו - סיימה אתמול את תהליך הבחירות שם. אהוד ברק נבחר ליו"ר המפלגה, ואני מברך אותו ומאחל לו הצלחה במילוי תפקידו, ובוודאי שגם במשימות החשובות שהוא הגדיר לעצמו במערכת הבחירות הזו ומיד אחר בחירתו.

 

"באופן טבעי, תהליך כזה הוא תהליך פנימי של כל מפלגה. אנו מכבדים את הדרך האחראית שבה התנהלה מפלגת העבודה, ובאופן טבעי אנו נמשיך את השותפות הקואליציונית שלנו עם מפלגת העבודה, גם בעקבות בחירת היו"ר החדש". ראש הממשלה אמר את הדברים בישיבת סיעת קדימה לקראת הבחירות לתפקיד נשיא המדינה.

 

השר לעניינים אסטרטגיים, אביגדור ליברמן, בירך אף הוא את ברק בעקבות בחירתו לראשות העבודה. ליברמן הביע תקווה לשיתוף פעולה עם ברק בנושאים ביטחוניים וכן בנושאים נוספים, דוגמת קידום הבחירה הישירה ושינוי שיטת המשטר.

 

ליברמן אמר כי ישמח להיפגש עם ברק בהקדם. בין ליברמן לבין יו"ר העבודה היוצא, עמיר פרץ, יש נתק מתמשך. ליברמן טוען מזה זמן רב שפרץ אינו מתאים לתפקידו ואף גורם נזק בכהונתו.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אולמרט בישיבת סיעת קדימה
צילום: גיל יוחנן
מומלצים