שתף קטע נבחר

עבאס סואן צפוי להישאר במכבי חיפה: "טוב לי פה"

הקשר, בו היתה מעוניינת בני סכנין, אמור לשחק עונה נוספת אצל הירוקים: "אין לי כוונה לעזוב". רוני גפני סיכם לשלוש שנים, חיים מגרלשווילי שוחרר לוויטסה

מאלופת 2007 לאלופת 2006. רוני גפני, מגינה השמאלי של בית"ר ירושלים, סיכם היום (א') לשלוש שנים במכבי חיפה. גפני צפוי לחתום על החוזה עוד היום, ובתוך כך הודיעו הירוקים על שחרורו של חיים מגרלשווילי לוויטסה ארנהיים.

 

את שער הליגה האחרון שלו עד היום כבש גפני דווקא לרשתה של חיפה, אבל זה קרה עוד בעונת 2005/06, כששיחק בבני יהודה. גפני (27), שגדל במכבי תל אביב, לבש את המדים הכתומים במשך חמש שנים לפני שהגיע ל'טדי' וזכה באליפות ראשונה בקריירה.

 

גפני יחליף בחיפה את מגרלשווילי, שבוודאי שמח לשמוע על חתימתו בעיר הכרמל. הירוקים הודיעו זה מכבר כי ישחררו את המגן להולנד רק אם יצליחו להחתים את גפני כמחליפו, וכעת גם העסקה הזו יוצאת אל הפועל.

 

ומאחד שמגיע לכזה שנשאר. עבאס סואן ישחק עונה נוספת בשורות הירוקים. הקשר אמר היום ל-ynet: "אני מתכוון להמשיך במכבי חיפה בעונה הבאה ואין לי כוונה לעזוב. טוב לי פה, יש לי חוזה ואני מתכוון לממש אותו". בסואן, כזכור, הביעה עניין רב הקבוצה בה גדל, בני סכנין, שהעפילה לליגת העל.


פורסם לראשונה 17/06/2007 14:01

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים