שתף קטע נבחר

כדורגל חופים: זוהר ומזרחי זומנו לנבחרת

בני לם פירסם את סגל ישראל למוקדמות אליפות אירופה: כוכב מכבי ת"א ובית"ר ירושלים בעבר בפנים, כמו גם מלך שערי ליגת העל בכל הזמנים. המאמן: "נשחק התקפי ועל כל הקופה"

מאמן נבחרת ישראל בכדורגל חופים, בני לם, פירסם היום (א') את סגל השחקנים שיטוס בסוף החודש הקרוב לאתונה, למשחקי מוקדמות אליפות אירופה. כזכור, רק לפני חודש ניצחה הנבחרת את אנגליה 5:6, במבחן הבינלאומי הראשון שלה בענף הייחודי.

 

"החלטתי להשאיר את רוב הסגל ששיחק במשחק הניצחון על אנגליה", הודה לם. "קיבלנו אולי את ההגרלה הקשה ביותר שיכולה להיות, אבל אנחנו לא מגיעים כדי להרכין ראש בפני אף יריבה, חזקה ככל שתהיה. אני מתכוון גם הפעם לשחק התקפי ועל כל הקופה".


סגל נבחרת ישראל למוקדמות אליפות אירופה. יצליחו על החול?

 

סגל הנבחרת כולל את: שלומי בן חמו, נמרוד בוכמן; לירון פרטוק, קובי פנג'ל (חסן), אחמד עיסא, יוסף דרעי; צחי אילוז, צחי ברקול, אלון מזרחי, איציק זוהר.

 

בפני הנבחרת של המאמן בני לם עומדת משימה לא קלה, שכן בבית אחד - בית ב' - שולבו שתי יריבות איכותיות, נבחרת רוסיה והמארחת יוון. על ישראל יהיה לזכות בראש הבית, כדי להצטרף לשלוש אלופות הבתים האחרים, בדרך לטורניר הגמר עצמו שם ממתינות נציגות דרג א' - צרפת, איטליה, פורטוגל והאלופה ספרד.

 

את נבחרת רוסיה מוביל הקשר הוותיק אלכסנדר מוסטובוי ומככב בה בין השאר גם ואלרי קרפין. בשורות היוונים ניתן למצוא את מיכאליס ולאחוס וקונסטנטינוס פארצסקו, שחקני נבחרת יוון בשנות התשעים.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים