שתף קטע נבחר

מסתמן: שאבייר אנדרסון ישחק בברזיל

מכבי חיפה קיבלה מספר הצעות לגבי הקשר, שנמצא בחופשה במולדתו. מאור בוזגלו יועמד לוועדת משמעת פנימית. כתובות נאצה נגד ראובן עטר בכפר גלים

הקשר הברזילאי אנדרסון שאבייר בדרך חזרה לשחק בברזיל בעונה הבאה. לחיפה הגיעו מספר הצעות מקבוצות בברזיל שמעוניינות בשחקן והוא ככל הנראה יחזור לשחק בארץ הולדתו. חיפה כזכור הודיעה באופן חד משמעי כי אנדרסון לא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה, בשל אי שביעות רצון מתפקודו המקצועי בקישור וגם בגלל כעס שהיה עליו במהלך העונה, בטענה שלא היה מוכן לתת מעצמו ולשחק למרות פציעה קלה ממנה סבל, בעוד ששחקנים אחרים עם פציעות קשות יותר ביקשו לשחק.

 

 

חיפה קיבלה גם פנייה ממכבי נתניה שהביעה עניין בקשר, אך בקריית אליעזר אמרו שהסיכוי כי אנדרסון יגיע לנתניה "שואף לאפס" בגלל חוזהו היקר. אנדרסון כזכור חתום על חוזה לשלוש שנים נוספות בחיפה עם שכר של 380 אלף דולר לעונה וכרגע נמצא בחופשה במולדתו.


"לא מותיר לנו הרבה ברירות". בוזגלו (צילום: אלי אלגרט)

 

מאור בוזגלו, המחרים את אימוני הקבוצה ולא הגיע אתמול לאימון הפתיחה למרות שזומן, צפוי לעמוד לוועדת משמעת פנימית. "הוא לא מותיר לנו הרבה ברירות והוא יעמוד לדין משמעתי", אמר היום גורם במועדון. אוהדי הקבוצה כעסו על הפרסומים כי רק בודדים מהם הגיעו לאימון הפתיחה אתמול. מאות מאוהדי חיפה מתכוונים להגיע לאימון שייערך ב-1.7 אז יצטרפו מרבית שחקני הסגל, כולל הזרים ואולי גם ג'ובאני רוסו ועומר גולן בהם מעוניינת הקבוצה.

 

אלמונים ריססו כתובת נאצה בגנות מאמן נתניה ושחקן העבר האהוב על האוהדים הירוקים, ראובן עטר, בכניסה למתחם האימונים בכפר גלים. בחיפה אין מושג מי אחראי למעשה וחושדים כי מדובר באוהדי היריבה העירונית הפועל חיפה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים