שתף קטע נבחר

חיפשה שותף לדירה - ומצאה בעל

היא גרה עם חבר ילדוּת שלה, וכשהחליט לעזוב את הדירה, פרסמה מודעה, ויגאל ענה. כבר בטלפון הוא נשמע לה מעניין, והיא שמחה לראות שהוא מצא חן בעיניה גם חיצונית. הוא אמר שהדירה לא נראית לו, אבל השותפה - דווקא כן

נועה ויגאל גדלו במרחק 15 דקות זה מזה, היא בלהבים והוא בבאר שבע, הם בערך בני אותו גיל ולמדו באוניברסיטת בן-גוריון, אבל הם היו צריכים להגיע עד תל-אביב כדי להיפגש. 

 

נועה סיימה תואר ראשון ועברה לתל-אביב. היא גרה עם חבר ילדות שלה מלהבים, וכשהחליט לעזוב את הדירה, חיפשה שותף. היא פרסמה מודעה, שבעקבותיה הגיעו כל מיני שיחות הזויות, אבל בתוכן התגלה גם בעלה לעתיד.

 

"זה היה ב-11 בספטמבר 2002, יום השנה לאירועי אסון התאומים", מספרת נועה. "כבר בשיחת הטלפון הראשונה, יגאל מצא חן בעיניי. הוא שאל על הדירה, ואני, כבדרך אגב, שאלתי שאלות מבררות עליו - בן כמה הוא, מה הוא עושה, איפה למד, היכן גדל וכו'. כשיגאל בא לראות את הדירה, הצצתי עליו מחדר המדרגות ושמחתי לראות שהוא מוצא חן בעיניי גם מבחינה חיצונית".

 

הם דיברו קצת והוא הלך. כעבור יומיים התקשר, אמר שהדירה לא נראית לו, אבל השותפה - דווקא כן. למחרת הם יצאו בפעם הראשונה, הסתובבו בתל-אביב, אחר כך ישבו בפאב. מאז לא נפרדו.

 

"היינו יחד שלוש וחצי שנים עד שהחלטנו להתחתן. "ראיתי תוכנית בערוץ 8 על ילדים, ויגאל שאל אותי אם לפני שאני רואה תוכניות על ילדים, אולי כדאי שנתחתן", נזכרת נועה. "זו אולי לא היתה ההצעה הרומנטית ביותר, אבל לי בכלל לא היה איכפת. כבר אחרי שישה חודשים ידעתי שעם יגאל אני רוצה להתחתן, ושהוא האדם שאיתו אני רוצה לבלות את חיי".

 

חתונה באשקלון, האמצע בין תל-אביב לדרום

יגאל ונועה התחתנו ב-29 ביוני 2006, בחתונה "מקסימה", לדברי נועה, על חוף הים באשקלון, "מרחק האמצע בין החיים שלנו בתל-אביב לבין המשפחות שלנו, שגרות בדרום".

 


שני "דרומיים" הכירו דווקא בתל-אביב. נועה ויגאל

 

 

היא מנהלת אדמיניסטרטיבית במרפאה בשירותי בריאות כללית, בת 30. הוא מהנדס בחברת הייטק. "מאז החתונה אנחנו מאושרים עד הגג, שנינו מגדלים יחד באהבה את לואי, כלב הטרייר שלנו", מספרת נועה. "סביר להניח שנפגשנו לא פעם במשך מהלך חיינו, מאחר שאנחנו בערך באותו גיל, שנינו דרומיים, ושנינו בוגרי תואר ראשון באוניברסיטת בן-גוריון, אבל היינו צריכים להגיע עד תל-אביב כדי להיפגש ממש. וכמו שהרב אמר בחתונתנו, חיפשו דירה - הקימו בית בישראל".

 

הסיפור מתפרסם לכבוד יום הולדתו של יגאל, ב-19 ביוני, ויום השנה הראשון לנישואיהם, שיחול השבוע.

 

מזל טוב!

 

  • יש לכם סיפור היכרות מרגש / משעשע / מיוחד במינו? הצעתם נישואים באופן יוצא דופן? כיתבו לנו את הסיפור וצרפו תמונות. 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
יגאל ונועה. הציצה עליו מחדר המדרגות
הכרויות
כתבו לנו
מומלצים