שתף קטע נבחר

כך תזהי גבר שלא בנוי לקשר

הפרפקציוניסטים, אלה שאוהבים להיות לבד, החופשיים, הפחדנים, השוביניסטים, אשפי המילים - טיפוסים שצריכים להדליק אצלך נורה אדומה אם את מחפשת קשר רציני

האמת היא שדי קשה לזהות גבר שלא בנוי לקשר. בעיקר מפני שגבר כזה כלל אינו מודה בזה בעצמו. מה שנקרא, הוא בכלל לא יודע שהוא כזה. הוא מתנהג כאילו הוא באמת רוצה קשר. על פי רוב, מדובר בגבר מצודד, מוכשר, חכם, מקסים, שנון ופנוי. הכרת גבר כזה? חכי רגע, כדאי לבדוק כמה דברים חשובים לפני שאת מכירה לו את ההורים ומאווררת את ההינומה - שאצלנו, כידוע נמצאת בתיק כבר בדייט הראשון. להלן טיפוסים של הגבר שלא בנוי לקשר:

 

הפרפקציוניסט

גבר שאוהב שהכל יהיה אצלו הכי טוב. אפילו נייר הטואלט שלו חייב להיות הכי משובח. יש לו מגבונים לחים בריחות שונים, הסלון שלו נקי, הבגדים מסודרים בארון, והוא גוזר גם את העלים היבשים של הגרניום. גברים פרפקציוניסטים אינם יכולים להיות בקשר, משום שקשר מטבעו הוא הדבר הכי לא מושלם שקיים. גבר פרפקציוניסט כועס על עצמו כשהוא טועה, לא מוכן לקבל מקום שני. השלמות מלווה את מהלך יומו. לכן לרוב, את לא תתאימי לו - כי את גבוהה מדי, נמוכה מדי, יפה מדי, ג'ינג'ית מדי, חכמה מדי, ויש לך מגרעות, רחמנא ליצלן. הוא מחפש אשה שאין לה מגרעות. את הפרפקציוניסט אי אפשר להאשים בכך שהוא לא מחפש אשה, על אף שהוא מחפש מודל שאינו קיים. מתוקף היותו פרפקציוניסט, הוא גם ביקורתי כלפי עצמו וכלפי אחרים, ואת, יקירתי, אחרי ההתלהבות הראשונית, תהיי הראשונה לקבל את חצי הביקורת המורעלים שלו.

 

זה שאוהב את הלבד

הוא רגיל להיות לבד, הוא אוהב להיות לבד, והלבד מגן עליו. הוא בחור סגור, שאינו משתף אותך ברגשותיו. הוא תמיד יזרוק אותך, ואת לא תביני מאיפה זה בא לך. הרי רק לפני שבוע הייתם מאוהבים כמו זוג אוגרים, והנה יום לאחר מכן

הוא מחליט שזה לא את, זה הוא. הוא יגיד שהיה חסר לו משהו, והוא לא יידע מה זה היה, ויטען שיום אחד שלא התראתם עשה לו ממש טוב. מה הוא צריך אחת שתהרוס לו את ההרמוניה עם עצמו ותשאל אותו שאלות פולשניות? אחרי יום בלעדייך הוא יבין שבעצם טוב לו לבד.

 

לוחם החופש

המילה "חופש" תחזור ותעלה בכל עת. "אל תפגעי לי בחופש", הוא יגיד. "חופש זה הדבר הכי חשוב שיש". חופש הוא הרי מצב תודעתי; לא ניתן לקחת לאדם שמרגיש חופשי את התחושה הזו. גם תחושת מחנק היא מצב תודעתי. לכן כשהוא מדבר על חופש, דעי לך שטוב לא ייצא מזה, כי לרוב זה חופש ממך.

 

המנוי באתרי היכרויות

הוא רשום כבר עשר שנים באתר היכרויות ובמשרדי שידוכים והכיר כבר מאות בחורות. אף אחת לא מתאימה לו, הוא עדיין מחכה למושלמת: שילוב של פמלה אנדרסון אילנה דיין ועדי הימלבלוי.

 

זה שמפחד מהשילוש הקדוש

בכל פעם שתזכירי את השילוש הקדוש - הורים, חתונה וילדים - תבחיני בעוויתות, פרכוסים וקצף בזוויות הפה שלו. הוא לא אפילפטי, ואין שום כדור שיעזור לו.

 

אמן המילים

יש לו דוקטורט בפלרטוטים, וכגבר שנון הוא מאוד מניפולטיבי. הוא איש ששולט במילים יפות, שיש בהן יותר שקר מאמת. הוא חי בשקר, עטוף בצלופן של מילים גבוהות, שעוזרות לו לחיות טוב בעולם מושלם, כלומר בבועה שהוא יצר לעצמו. השקר הכי גדול שלו הוא שהוא באמת מעוניין להכיר בחורה, להתמסד. שקר שהוא מאמין בו בכל מאודו. הוא רק מחפש משהו ספציפי שלא מצא במאות נשים שפגש, וכנראה לא ימצא אותו גם בך.

 

החרד

הוא גבר שנלחץ מקשר. זה גדול עליו, אין לו האומץ הדרוש להיות בקשר, כי בקשר יש אי-ודאות גדולה. את יכולה לבגוד בו, או יכול להיות שישעמם לו. בקיצור, העסק גדול עליו.

 

האיש שיש לו הרבה ידידות

אף על פי שהוא גבר מהמם, יש הרבה נשים ששמחות להיות רק ידידות שלו. הסיבה: הוא גבר כזה מתוסבך, שאף אחת לא רוצה להסתבך איתו. הידידות הן אלה שמנחמות אותו כשהוא זורק אותך. אז אם הוא פנוי, לא גיי, ובעל חברות נפש רבות, הדבר צריך לצלצל אצלך בפעמון אזהרה.

 

אחד מהחבר'ה

יש לו חברים רווקים מזדקנים, גרושים מתוסכלים, או נשואים מקטרים, שכל משפט שלהם על נשים נשמע כאילו מדובר בכלא סינג-סינג, שהמילוט ממנו מסובך מאוד.

 

השוביניסט

הוא מעריץ פילוסופים שונאי נשים, ומשפטו של ניטשה "בבואך אל האשה קח איתך את השוט" הוא נר לרגליו. הוא יכתוב מאמרים (וטוקבקים) חוצבי להבות על נשים שרוצות להיות גברים ועל כמה שהן פתטיות. הוא פוחד מנשים חזקות, וקשור לחבר הבא ברשימה.

 

הילד של אמא

יש לו קשר פתולוגי עם אמא שלו, לכן הוא לעולם לא יכניס את עצמו לעוד מיטה חולה. אמא שלו מספיקה לו, ואיתה זה באמת עד שהמוות יפריד ביניהם.

 

ההוא שמשדר מסרים סותרים

אף שהוא חי בשקר, אפילו איתו יש רגעי אמת - בכל זאת לנשים יש עוצמה. ברגעים הראשונים הוא באמת מתאהב בך, הוא חושב שאת פלא, יפהפיה ומקסימה. הוא מביט בך כמו שמביטים בדבר הכי טוב שיש. אבל כמה שניות לאחר מכן הוא חייב לברוח ממך. את תמיד תאמיני שאת זאת שתשנה אותו, וכל השלילי יהפוך לחיובי. אבל את תהפכי מהר מאוד לעוד אחת שלא התאימה לו, על אף שהוא בקושי מכיר אותך. אז כבר יהיה מאוחר מדי. הוא כבר ישעט לעבר עוד אשה לא מושלמת, שאותה יזרוק בדיוק כפי שזרק אותך.

 

עסקת חבילה

גם אם הוא גבר מדהים, אבל עונה על אחד או יותר מהסעיפים האלה - ברחי כל עוד נפשך בך.

 

  • התפרסם במקור באתר סקופ

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
זה לא את, זה הוא
צילום: ויז'ואל/פוטוס
הכרויות
כתבו לנו
מומלצים