שתף קטע נבחר

סכנין: ג'ון קולמה חזר להתאמן

אחרי שהחרים את האימונים, החליט הקולומביאני לחזור וכנראה שיישאר בכל זאת בסכנין. גנאים: "אנחנו שמחים, הוא בורג מרכזי בקבוצה"

אחרי שהחרים את האימונים, החליט ג'ון קולמה לחזור לשורות בני סכנין. קולמה, אחד מאבני היסוד בעלייה של סכנין לליגת העל, החזיק בהצעות ממכבי נתניה וקרית שמונה וסירב להצטרף לקבוצה בסוף השבוע שעבר. הבוקר שוחח הקולומביאני עם היו"ר מאזן גנאים, שהבהיר לו כי חוזהו מחייב אותו להישאר בקבוצה והרגיע אותו לגבי כוונותיה של סכנין ולגי מעמדו בקבוצה.

 

גנאים אמר ל-ynet: "לא דיברנו על שיפור החוזה, אבל הרוח היא בהחלט חיובית. הוא טען שיש לו שתי הצעות מישראל, כולל אחת מקבוצה טורקית שמוכנה להציע לו הרבה כסף, אבל יש לו חוזה כאן. אמרתי לו 'במידה ואתה לא רוצה לשחק אצלי, תביא את אותה קבוצה שמעוניינת בך ונדבר', אבל אני שמח שהוא החליט להישאר. הוא בורג מרכזי בקבוצה שלנו ואנחנו שמחים שהוא נשאר".

 

גם המגן עבד רבאח חזר להתאמן, אחרי שסיכם את חוזהו וסיים את החרם שלו. במקביל תבחן סכנין את אפשרות הבאתם של שני ברזילאים חדשים: ז'וקה וליאנדרו סיניונה. גנאים ממשיך בנסיונותיו לגייס כספים נוספים עבור המועדון, שמתקשה לגיע לתקציב המינימום של ליגת העל. גנאים גם נלחם בגורמים בהנהלה שמעוניינים להעביר את המשחקים מ'דוחא' לקרית אליעזר, בשל סכסוך עם העירייה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מתאמנים במרץ. סכנין
צילום: גיל נחושתן
מומלצים