שתף קטע נבחר

אוהדי הפועל ת"א הניחו פרחים על קבר הורי חולדאי

בבוקר ריססו אלמונים כתובות נאצה על קברי הוריו של ראש עיריית תל אביב בשל הריסת אוסישקין. בערב הגיעה קבוצת אוהדים לבקש סליחה ולהניח זר פרחים על קברם. אחד האוהדים: "אנחנו פועלים מאהבה, ולא משנאה"

מבקשים סליחה. קבוצה מאוהדי הפועל תל אביב הגיעה הערב (ג') לבית העלמין בקיבוץ חולדה, כדי להניח זר פרחים על קבר הוריו של ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי. כל זאת שעות אחדות לאחר מעשה הוונדליזם הנפשע שאירע במקום, שעה שאלמונים ריססו כתובות נאצה בגנות ראש העירייה, על המצבות של השניים בבית העלמין.

 

 

ארבעה נציגים ממטה המאבק להצלת אוסישקין הם אלה שיצאו לקיבוץ חולדה, ופרט להנחת הזרים הם גם ניקו את מצבות הקברים מכתובות הנאצה המזעזעות, בהן נכתב בין היתר: "חולדאי, אתה הבא בתור", ו"מי שמתעסק עם אוסישקין מת".

 

בני משפחתו של רון חולדאי הגיעו אף הם לבקשת הסליחה. אחיו של ראש עיריית תל אביב, שי, אמר לנוכחים: "אני גם אוהד הפועל תל אביב ואני יודע שלא אוהדי הפועל עשו את המעשה הנבזה. אני מעריך את הגעתכם לכאן לגנות את המעשה".


אוהדי הפועל ת"א הניחו פרחים על הקברים המושחתים (צילום: אבי מועלם)

 

אור זוהר, אחד מראשי המאבק למען האולם, אמר ל-ynet: "מטרת הנסיעה שלנו היתה לנסות למזער נזקים, אנחנו מגנים בכל תוקף את ההתנהגות. אנחנו פועלים מאהבה ולא משנאה. כולנו נגד חולדאי, אבל אף אחד לא רוצה לחצות קווים אדומים, והיום נחצה קו כזה".

 

 

 

"אנחנו רוצים להביע את שאט הנפש מהמעשה הוונדליסטי הזה. אנחנו נגד גילויי אלימות, וזו לא הדרך שלנו. שנה וחצי ניהלנו מאבק צודק, לגיטימי וחוקי, ואנחנו מצטערים שבמעשה טפשי אחד, נהרס השם הנפלא של המחאה".

 

כאמור, המעשה המזעזע עורר גל של תגובות נזעמות של מחאה נגד השחתת הקברים. מכל קצוות הקשת הפוליטית, בכירים בעולם הכדורסל ואנשי תקשורת המזוהים עם הפועל תל אביב, הביעו סלידה מהמעשה.


אוהדי הפועל ת"א מנקים את קברי הוריו של חולדאי (צילום: אבי מועלם)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אחיו של רון חולדאי ליד הקברים המחוללים
צילום: צפריר אביוב
מומלצים