שתף קטע נבחר

מכבי נתניה מצרפת מאמן מקוסטה ריקה

פרסום ראשון: היהלומים מחזקים גם את הצוות המקצועי: לואיס מרין המליץ, הקבוצה מנחיתה את הנרי דוארטה, שיעבוד לצידו של ראובן עטר. המאמן הקוסטה ריקני: "הזדמנות גדולה להביא את הידע שלי לכדורגל הישראלי". נתניה ויתרה על אקוניה

למרות שעדיין לא ניתן אישור רשמי לידיעה, מסתמן הבוקר (ד') שמכבי נתניה מצרפת מאמן מקוסטה ריקה, הנרי דוארטה, שיעבוד ככל הנראה לצידו של ראובן עטר לקראת העונה המסקרנת שעומדת בפני הקבוצה, בה תשתתף בגביע אופ"א.

 

עיתונאים בקוסטה ריקה אישרו את הידיעות שהתפרסמו בכלי התקשורת השונים במדינה, לפיהן דוארטה הומלץ לנתניה על ידי בלם הקבוצה, לואיס מארין. ל-ynet נודע שדוארטה כבר חתם על חוזה העסקה בקבוצה והוא צפוי לנחות בישראל במהלך היום.

 

"אני עוזב את דפורטיבו קרמליטה ומגיע לישראל", אמר דוארטה, "זאת הזדמנות גדולה בשבילי לעבוד בישראל, מאוד חשוב לי להביא את הידע והחוכמה שלי לכדורגל הישראלי. יש לי ניסיון של מספר שנים שאימנתי מחוץ לקוסטה ריקה ואני מרגיש בשל לעזור לנתניה". כרגע עדיין לא ברור כיצד ייראה הצוות המקצועי של נתניה ובאיזה סמכויות יחזיק דוארטה, שהתפקיד המיועד לו טרם נמסר.


חורחה אקוניה. יישאר באוניברסידד דה צ'ילה (צילום: לה טרסרה)

 

נתניה מוותרת על אקוניה

מכבי נתניה החליטה לוותר על שרותיו של הקשר הצ'יליאני חורחה אקוניה. במועדון הבינו שגם אם השחקן יחליט להגיע בסופו של דבר לישראל, הרי שלא

 יעשה זאת מרצון וחוסר המוטיבציה שלו עלול להזיק לקבוצה. במקום אקוניה, שסוכנו ניקולאס ויאמיל סיכם עבורו על ההצטרפות לקבוצה של ראובן עטר והודיע כי יעלה מחר על המטוס, תנסה מכבי נתניה להביא שחקן אחר בעמדת הקשר האחורי, אשר יחליף את מזואה אנסומבו.

 

הקשר הקונגולזי עזב בגלל חוסר נכונות מצידה של נתניה לשלם עבור עלות כרטיסו.כזכור, לפני החתמת אקוניה היה מועמד לחתום מאוריסיו סוליס, חברו של לואיס מארין מנבחרת קוסטה ריקה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
עטר, החיזוק בדרך
צילום: גיל נחושתן
מומלצים