שתף קטע נבחר

הרוג ופצועים בפיצוץ במשאית ביפו

הפיצוץ אירע בחלקה האחורי משאית בצומת הרחובות ארליך ויפת ביפו. המשאית הובילה מוצרי מזון ומיכלי גז, ונמחצה לחלוטין. אדם אחד נהרג ושישה נפצעו נפצעו

אדם אחד נהרג ושישה נפצעו קל בפיצוץ עז שאירע בצהריים (יום ו') במשאית בצומת הרחובות ארליך ויפת ביפו. המשאית הובילה בין השאר מיכלי גז לבירה. מסיבה לא ברורה, דלף גז וניצוץ הדליק גרם לפיצוץ העז. נזק רב נגרם לרכוש באזור הפיצוץ. עשר מכוניות ניזוקו. נזק רב נגרם גם לבתים בסביבה.

 

איתי שובס, פראמדיק מד"א, סיפר ל-ynet: "ישבנו בנקודת מד"א שנמצאת ביפו כ-500 מטר ממקום האירוע. פתאום נשמע פיצוץ עז שהרעיד את כל המקום. צלצלנו מיד למוקד כדי לבדוק אם יש דיווח על פיגוע. תוך פחות משתי דקות הגענו למקום. ראינו אדם כבן 40 שנהרג במקום. הגיעו אלינו שני פצועים קל, בהם נהג המשאית ולאחר מכן הגיעו אלינו עוד אנשים. אדם שנשרט ושלושה נפגעי חרדה. בסך הכול טיפלנו בשישה פצועים קל"

 

הפיצוץ אירע בחלקה האחורי של המשאית, שנמחצה לחלוטין. למקום הוזנקו כוחות גדולים של מד"א, מכבי אש והמשטרה. חמישה צוותי כיבוי פעלו במקום.

 

מבדיקה ראשונית של החבלנים, אין סימנים לחומר נפץ. תושבים רבים התקהלו במקום והשוטרים עוסקים בעיקר בהדיפת מתקהלים. חבלני משטרה יצאו לסרוק את האזור, כדי לוודא מעל לכל ספק שלא מדובר בפיצוץ חומר נפץ.  


חבלנים סרקו את מקום הפיצוץ (צילום: ירון ברנר)

 

דורון נתנאל, קצין הכיבוי שהגיע למקום, סיפר ל-ynet: "הבחנו במשאית ענקית עם מטען מעורב של מוצרי מזון, אוכל ושתייה שככל הנראה היה בתוכה גם מטען של בלוני גז שהתפוצצו. עשרה כלי רכב במקום ניזוקו באורח כבד. התחלנו לטפל בכל מה שמצריך טיפול ומד"א טיפל במקביל בפצועים. עבודתנו נגמרה וכעת נותר לבדוק רק כיצד אירע אותו פיצוץ. אני מעריך שהייתה ככל הנראה דליפה באחד מבלוני הגז". 

  

הפיצוץ התרחש מעט לפני השעה 12:30 בצהריים. ג'ו טרי בן 29, תושב יפו, סיפר ל-ynet: "נשמע פיצוץ עז שהרעיד את כל הבניין. למרות שהייתי בביתי עם מזגן וחלונות סגורים הכל רעד. אני גר ביפו כבר תשע שנים ורגיל לפיצוצים של זיקוקי דינור ובלוני גז, אבל הפעם זה היה ממש חריג"

 

בהכנת הידיעה השתתף עלי ואקד
לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המשאית התפרקה לחלוטין
צילום: ירון ברנר
צילום: פתחי סטל
מקום הפיצוץ
צילום: פתחי סטל
מומלצים