שתף קטע נבחר

שוערה החדש של בני יהודה: "סירבתי לעבור למצרים"

דלה אינוגבה סיפר לתקשורת הניגרית על מעברו לשכונה: "סגרתי ל-4 שנים, מאוד טוב לי שם, במיוחד עם מאמן השוערים". על אניימה: "אני נכנס לנעליים מאוד גדולות, מבטיח לא לאכזב"

"העדפתי לוותר על הצעה ממצרים כדי לשחק בישראל", כך חשף שוערה המיועד של בני יהודה, דלה אינוגבה, בראיון לתקשורת הניגרית, בה מספר על האתגר בליגה הישראלית, הציפיות מכניסתו לתפקידו של וינסנט אניימה והנבחרת הלאומית במדינתו.

 

"רציתי לשחק מחוץ לאפריקה", הסביר אינוגבה, "רציתי לשנות מסגרת, היו לי הצעות אבל לא רציתי לעבור למצריים, רציתי אתגרים חדשים, לא הכל שאלה של כסף". על קבוצתו החדשה בני יהודה סיפר: "אני סגור שם ל-4 עונות, מאוד נחמד לי שם והמאמן שוערים הוא מצויין. כולם פה אמרו דברים טובים על וינסנט אניימה. הגעתי לכדי להיכנס לנעליים שלו והם גדולות, אבל אני תמיד עושה את המיטב ואני מבטיח שלא לאכזב".


שירזי עם ביטון. "טוב לי בבני יהודה", סיפר אינוגבה (צילום: אלי אלגרט)

 

כידוע, אינוגבה הדיח את אניימה וכעת הוא משמש כשוער הנבחרת של ניגריה. מאמן הנבחרת, ברטי פוגטס, שהחליט להדיח רשמית את שוער הפועל ת"א מההרכב, תקף את אניימה אך שוער בני יהודה החדש מצנן את הביקורות: "מאוד מכבדים את אניימה בנבחרת, היתה שם אי הבנה, אני בטוח שבעתיד הכל יהיה אפשרי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: צפריר אביוב
שירזי. הביא יורש
צילום: צפריר אביוב
מומלצים