שתף קטע נבחר

ליגת הקיץ: גרג אודן השתפר, נואל פליקס פתח

הבחירה מספר 1 בדראפט קלע 13 בהפסד פורטלנד לדאלאס בלאס וגאס וביצע 'רק' 9 עבירות. הפורוורד המסופסל של מכבי נמנה על חמישיית דאלאס, קלע 2 בלבד והפסיד ללייקרס של קריטנטון 66:64

ליגת הקיץ בלאס וגאס ממשיכה להתנהל עם יותר מאמנים וסוכנים ביציע מאשר שחקנים על המגרש, אבל עניין לא חסר. גרג אודן, הבחירה מספר 1 בדראפט, אמנם הפסיד עם פורטלנד 72:68 לדאלאס - אבל אפשר להירגע לפחות בנתון אחד: הוא ירד מדאבל פיגרס בעבירות.

 

החוקים בווגאס, כידוע, שונים מיתר העולם - וכך גם בכדורסל. שם לא יוצאים ב-6 עבירות, גם לא ב-5, ואודן - שבמשחקו הראשון במדי הבלייזרס ביצע 10 עבירות, הסתפק הפעם ב-9. הוא השתפר גם בנתונים האחרים וסגר על 13 נקודות, 5 ריבאונדים ו-4 גגות.

 

למרקוס אולדרידג' הרשים עם דאבל דאבל של 16 ו-11 ריב', סרחיו רודריגס הספרדי היה מצוין עם שורה מגוונת של 14 נק', 8 ריב' ו-5 אסיסטים.


נואל פליקס. ספאחיה ידע כנראה מה הוא עושה (צילום: אלי אלגרט)

 

נואל פליקס, שקיבל דקות מועטות במיוחד אצל נבן ספאחיה במכבי תל אביב, הופתע לפתוח בחמישייה של מילווקי בהפסד 66:64 ללוס אנג'לס לייקרס. הפאוור פורוורד שעזב את הצהובים קיבל 24 נק', אבל לא ממש החזיר על האשראי. 2 נק', 1 מ-5 מהשדה, 4 ריב' ו-4 איב' אמרו הנתונים שלו בסיום.

 

ג'באריס קריטנטון, הרוקי הטרי, הוביל את המנצחת עם 18 נק'. לין גריר, לשעבר מלך סלי היורוליג, קלע 13 למפסידים, וספנסר נלסון שישחק בעונה הקרובה בקלימאמיו הסתפק ב-10.

 

נבחרת סין הפתיעה את קליבלנד עם 84:85 מסל ניצחון של איי טיאנליאן, שסיים עם 20 נק', 17 מהן ברבע האחרון. דנבר גברה על הקליפרס 104:108. למונד מוריי בלט עם 17 נק' למנצחת, הרוקי אל תורנטון הגיב עם 24 ו-8. סנטר ריאל מדריד, אקסל הרוול, שאמור לפגוש את ישראל עם נבחרת בלגיה - צפה במתרחש מספסל הנאגטס.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים