שתף קטע נבחר

סנפלינג בספרד, טרק בפרו: הח"כים בחופשה

רונית תירוש תנסה להיות "מלכת המדבר"; השר בן-יזרי יחליף את עיר הקודש בפרובנס; שי חרמש כבר העלה את ממוצע הגילאים בקוסקו. מי טס לטורקיה - אבל מעדיף את עיר דוד? ומי העדיף להישאר בחום הזה של תל-אביב? קפיצה קטנה לחו"ל

אוגוסט כבר כאן, החזאי לא אופטימי - וגם נבחרי הציבור מחפשים מקום לבלות בו את פגרת הקיץ. בתום עוד מושב כנסת גדוש ויכוחים, צעקות וגם פרשיות מביכות - לאן הם טסים?     

 

רונית תירוש (קדימה) תבלה את זמנה בתחרות "מלכת המדבר" בהרי הפירנאים בספרד. "אנחנו לא ממש יודעים מה אנחנו הולכים לראות, אבל אני מצפה להרבה מאוד אתגרים וללינה בשטח. אני מעריכה שיהיו סנפלינגים, אומגות... אני מאמינה שאנקה שם את הראש לגמרי. אפשוט את החליפה הרישמית שלי ואהיה עצמי בלבד, בטבע הפראי, מנותקת מכל בעיות השעה. אני בטוחה שאתמכר לטבע ולרוח ספורטיבית".

 

יצחק גלנטי (הגימלאים) מתכנן לצאת לטיול מאורגן בקרואטיה: "זו ארץ שטרם ביקרתי בה. אני מקווה לראות הרבה נוף ולנקות קצת את הראש". ישראל חסון (ישראל ביתנו) מתכוון לטוס לטורקיה עם הילדים. "אבל היעד המועדף שלי זו עיר דוד", הוא מצהיר, "מי שרוצה ימצא אותי שם". 

  

מי שנמצא כבר עכשיו בחו"ל הוא שי חרמש (קדימה), שטס לשבועיים וחצי בפרו. חרמש מטייל בהרי האנדים עם רעייתו וזוג חברים נוסף. "בחרנו בפרו כי היינו כבר פעם אחת בגואטמלה ואהבנו את האזור. המליצו לנו מאוד לטייל גם שם ולראות את תרבות האינקה. אנחנו מטיילים פה בגבהים ענקיים. מסתגלים לאוויר הדליל אחרי האוויר הצפוף בכנסת.

 

"אנחנו נוסעים בקרוב למאצ'ו-פיצ'ו, זו דרך בת 3 שעות בין הרים", סיפר

 חרמש ל-ynet. "מצאנו את עצמנו בקוסקו ב'ישראל הקטנה' עם המון חבר'ה ישראלים. כשהגענו לשם העלנו באופן דרמטי את ממוצע הגילאים. אני מאוד ממליץ לאנשים לנסוע לפרו, זו ארץ זולה עם עם נחמד והיא מסבירת פנים לתיירים, וכמובן - עם נופים ותרבות מדהימה". בדרך חזרה תעבור החבורה דרך קוסטה-ריקה.

 

זבולון אורלב (מפד"ל) מעדיף להישאר בארץ, ולכן יעשה את חופשתו השנתית בקיבוץ גינוסר שבצפון ביחד עם המשפחה. "אני מעדיף להישאר בארץ ולתרום לתיירות הישראלית, בעיקר בצפון הארץ. מעבר לזה, לדעתי ישראל יפה הרבה יותר מהרבה מקומות בעולם. אם יקחו את הח"כים שטסים לחו"ל, יכסו את עיניהם, ואחרי שלוש שעות הם ינחתו חזרה בישראל, ויביאו אותם אל הצימרים או בתי המלון הנפלאים בצפון הארץ - הם לא יידעו להבחין שהם לא נמצאים בחו"ל".

 

ושרינו?

בזמן שתלמידי ישראל מבלים בקייטנות ובחוף הים, שרת החינוך יולי תמיר (עבודה) עושה להם בית-ספר. "היא עובדת בצורה מאומצת לקראת פתיחת שנת הלימודים, ומאחר שזו תקופה מאוד לחוצה וחשובה, אין לה תכניות לחופשה במהלך הקיץ", אומרת העוזרת, ליטל אפטר.

 

גם שר החקלאות, שלום שמחון (עבודה), נשאר בחום הזה של תל-אביב. "כמי

 שמתגורר סמוך לגבול הצפון", מוסרים בלשכתו, "הוא סבור שחצר ביתו היא המקום היפה ביותר בארץ - ושם הוא מתכוון לתפוס מעט שלווה".

 

השרה רוחמה אברהם (קדימה) מסרה אף היא כי אין בכוונתה לצאת לחופשה, מפני שהיא עסוקה בארגון חגיגות ה-60 למדינה.

 

יו"ר מפלגת הגמלאים, השר רפי איתן, מעדיף גם הוא חופש כחול-לבן. השבוע נפש בכפר ורדים שבצפון, ובשבוע הבא ינוח כמה ימים בבית. לעומתו, עמיתו לסיעה, שר הבריאות יעקב בן-יזרי, יטוס בסוף החודש עם זוגתו לחופשה באחד היעדים המועדפים עליו - פרובנס, שם גם יוכל לשפשף את הצרפתית השוטפת שבפיו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מאצ'ו-פיצ'ו, באתי להזיע: חרמש
צילום: אביגיל עוזי
בקרוב על האומגה: תירוש
צילום: אביגיל עוזי
צילום: ארז ארליכמן
באגט עכשיו: בן-יזרי
צילום: ארז ארליכמן
צילום: ניב קלדרון
הכי כיף בחצר: שמחון
צילום: ניב קלדרון
מומלצים