שתף קטע נבחר

המשטרה חיכתה, אוהדי מכבי חיפה לא הגיעו

ארגון הקופים הירוקים החליט לדחות את המחאה המתוכננת למשחק גביע הטוטו בשבת, הקבוצה לא לקחה סיכונים והזמינה משטרה ומאבטחים למתקן האימונים. משומר: "היה מפחיד להיכנס לפה הבוקר". מאסיללה החל להיבחן, מסודי לא הגיע

במכבי חיפה נשמו הבוקר (ה') לרווחה, אחרי שציפו להתלהטות יצרים באימון המוקדם לקראת משחק גביע הטוטו בשבת נגד מכבי הרצליה. כפי שפורסם כבר אמש ב-ynet, אוהדי הקבוצה החליטו לדחות את ההפגנה המתוכננת נגד החזרתו של ג'ובאני רוסו לקבוצה. האוהדים החליטו לדחות את ההפגנה למשחק בהרצליה, בגלל שעת הבוקר המוקדמת, שמנעה מרבים מהם להגיע.

 

 

למרות הודעת ארגון הקופים הירוקים כי לא תתקיים היום ההפגנה המתוכננת במתקן האימונים בכפר גלים, המשטרה והקבוצה לא לקחו סיכון ונערכו בכוח מתוגבר של מאבטחים ושוטרים.

 

כל אדם שהיה בדרכו למתקן האימונים, נעצר בשני מחסומים ונבדק. לאוהדים, ולכל מי שלא קשור למכבי חיפה, לא הותר מעבר. כמו-כן, נאסר לחנות בסביבת המתקן ובכניסה הוצבו מספר מאבטחים.

 

כ-30 שוטרים, חלקם מיחידת היס"מ, המתינו במתחם, אך נותרו מחוסרי עבודה נוכח אי הגעתם של האוהדים. ממשטרת מרחב חוף נמסר: "בגלל שמדובר באימון ראשון של ג'ובאני רוסו בכפר גלים העדפנו שלא לקחת סיכונים ולשלוח כוח משטרה מוגבר למתקן האימונים על מנת ולמנוע הפרות סדר במידה ויהיו כאלה".

 


השוטרים נותרו מחוסרי עבודה, ואסילי עזר להנעים את זמנם (עד סרדס)

 

שובו של רוסו לחיפה לא התקבל בעין יפה בקרב רוב אוהדיה השרופים של הקבוצה, אלו רואים במעברו של הקשר למכבי תל אביב לפני שנתיים כבגידה. בחיפה עשו הכל על מנת להכשיר את הקרקע ואף צירפו את רוסו לאימונים רק במחנה האימונים באוסטריה, אבל נראה כי למרות כל המאמצים האוהדים לא יוותרו על מחאתם המתוכננת.

 

מגן הקבוצה אייל משומר, אמר לפני האימון: "היה מפחיד להיכנס לפה הבוקר עם כל המחסומים, אבל העיקר שיש שקט. כנראה שהאוהדים עשו הטעיה". לגבי היעדים העונה הוסיף משומר: "היה לנו מחנה אימונים מצוין בחו"ל, המטרות שלנו לא משתנות, יש לנו קבוצה שיכולה ורוצה לקחת אליפות".

 

בחיפה מרוצים מכושרו הגופני של רוסו וגם ממצבו הבריאותי, למרות כל הפציעות שעבר. בצוות המקצועי הבהירו כי בכל מקרה רוסו אינו מתוכנן להיות שחקן הרכב במכבי חיפה ובוודאי גם יישאר מחוץ ל-11 של רוני לוי בשבת.

 

טפש מאסיללה, הקשר הדרום אפריקאי, נחת אמש בארץ והיום הוא החל להתאמן עם הקבוצה וינסה להרשים את המאמן רוני לוי. אם יוחתם מסיללה הוא צפוי להגיע במקומו של אלן מסודי הקונגולזי, שלא הגיע לאימון הבוקר של הירוקים בשל מה שהוגדר כ'סיבות אישיות'.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
טאפש מאסיללה
צילום: עדי סרדס
מומלצים