שתף קטע נבחר

ברגע האחרון: נצרת עילית אושרה בבקרת התקציבים

שכונה 2007: בבוקר סירבה הבקרה לאשר את חוזי השחקנים בגלל חובות עבר. שעה לפני המשחק גויסו הערבויות, אבל קבוצתו של הוכנבוים נוצחה 3:1 בידי הכח עמידר רמת גן בפתיחת גביע הטוטו בלאומית

הפועל נצרת עילית ניצלה ברגע האחרון. יו"ר הקבוצה, רוני ליקוורניק, והמנכ"ל היוצא יניב כהן, הצליחו לאשר בדקה ה-90 את חוזי השחקנים, ולרשות המאמן ירון הוכנבוים עמד סגל מלא יחסית במשחק מול הכח עמידר רמת גן, במסגרת המחזור הראשון של בית 2 בגביע הטוטו של הליגה הלאומית. ליקוורניק וכהן השיגו ערבויות כספיות לחוזי השחקנים.

 

כל ה"שכונה" הזו התרחשה פחות משעה לשריקת הפתיחה של המשחק, שהסתיים בניצחון הכח, 1:3. עד 16:00 תכננו בנצרת עילית להעלות את קבוצת הנוער למשחק, ללא שום שוער טבעי. תחילה חשבו בנצרת עילית שיוסי שקל, או אפילו השוער המחליף, רוני שיימן, לא יוכלו לשחק. 

 

אז התגלתה בעיה נוספת - שני שוערי הנוער לא יוכלו לשחק גם הם. אצל שוער אחד היתה חסרה חתימת ההורים על מסמכי כרטיס השחקן שלו.

 השוער השני מגיע ממכבי חיפה, אך מסמכי השחרור שלו מהמועדון הירוק טרם הגיעו. לכן, חששו בנצרת עילית שייאלצו לשחק עם שחקן שדה בין הקורות.

 

בסופו של דבר, הקבוצה אושרה ברגע האחרון, מה שלא הפריע לחניכיו של דודו דאהן לעלות למקום השני בבית ב', ביחד עם הפועל עכו של אייל לחמן שניצחה בשבת את הפועל ר"ג באותה תוצאה. הקשר גל לוי, שעלה מקבוצת הנוער של הכח, כבש צמד מנצח במחצית השניה (66, 73) ועשה רושם טוב. אלירן אלקיים כבש שער עצמי בדקה ה-28, לפני שראג'ה זועבי הישווה (47).

 

בהכח נבחן דאודה צ'אם הניגרי, שיצטרף לקבוצת הנוער. כמו כן צפוי לנחות השבוע חלוץ מגמביה למבחנים. כ-200 צופים נכחו באיצטדיון 'גרין'.

 

השתתף בהכנת הידיעה: איזי עין דור


פורסם לראשונה 06/08/2007 13:31

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ברדק וגם הפסד. ירון הוכנבוים
צילום: חגי אהרון
מומלצים