שתף קטע נבחר

יעקב שחר: "מבטיח שחיפה תדבר חזק גם השנה"

נשיא מכבי חיפה סיפר במסיבת העיתונאים המסורתית לפתיחת העונה: "עשינו את כל ההכנות על מה שנתמודד על כל התארים. עניין רוסו שייך להיסטוריה"

מכבי חיפה פתחה אתמול (ג') את העונה החדשה בטקס חגיגי מלא אופטימיות במלון 'דן כרמל'. הבעלים יעקב שחר פנה לאוהדים וניסה להעביר להם את תחושותיו הטובות לקראת העונה: "עשינו את כל ההכנות הדרושות ללא כותרות, על מנת שנתמודד על כל התארים. עברנו מחנה מצוין והתגבשנו, אבל הסגל טרם הושלם. אני מבטיח לכם שנדבר חזק גם השנה".

 

שחר, שינסה להחזיר לקבוצה את תואר האליפות, אחרי שזה אבד בעונה החולפת לבית"ר ירושלים עתירת המיליונים של ארקדי גאידמק, הצהיר גם כי תקציב הקבוצה יעמוד השנה על סכום גבוה של בין 40 ל-50 מיליון שקלים. שחר הודה כי במועדון עדיין לא החליטו מתי לקיים את טקס הצגת השחקנים הרשמי, כשעל פי אחת הגרסאות העניין יתעכב עד להגעתו של דייגו קרוסה. גירסה אחרת מתייחסת לחשש מפני האוהדים, שאינם רוצים את ג'ובאני רוסו בקבוצה.

 

שחר התייחס לעניין חזרתו של רוסו כשאמר: "זו שטות לחשוב שהסיפור סביב רוסו הוא מה שיניע אותנו. זכותם של האוהדים לנסות ולהשפיע, אבל ברגע שנתקבלה ההחלטה, זה כבר שייך להיסטוריה. פעם יש החלטות שנראות ופעם לא. מול אותם אוהדים מתנגדים, יש רבים שחושבים שהצעד להחזירו הוא נכון".

 

שחר: "אני שומר על שפיות כל קיץ"

הבעלים גם התייחס למהפכים שעבר שוק ההעברות הישראלי מאז נכנס גאידמק ואמר: "אני שומר על שפיות כל קיץ וכך גם היה הפעם. המחירים שנדרשנו בעניין עומר גולן ויניב עזרן היו גבוהים מדי". על עידן טל הוסיף הבוס: "הוא מאוד רצה להיות בחיפה, אבל התנאים שהוא הציב היו גבוהים, אך לא בהרבה מאלו שהוא קיבל בירושלים".


"התנאים שהוא רצה היו גבוהים". עידן טל (צילום: יוסי רוט)

 

כמו כן אמר שחר: "אנחנו מתחילים כל עונה בגירעון, כי אנחנו לא מקבלים מספיק כסף עבור השידורים, כשגם מחירי הכרטיסים לא הועלו. גם כשהייתי חלוץ מבחינת הבעלות על קבוצת כדורגל, המשכורות היו פחותות ממה שקיבלו במקומות אחרים. היום התופעה אחרת. כל המשק של הכדורגל קיבל קפיצת מדרגה שלא בצדק. שחקנים ששיחקו במחיר מסויים, קיבלו פי ארבע, כשהיכולת שלהם לא עלתה פי ארבע".

 

על רוברטו קולאוטי, שחוזהו מסתיים בעונה הבאה והחל מינואר יוכל לנהל מו"מ כשחקן חופשי, אמר שחר: "נישאר איתו וננסה להאריך את חוזהו בקרוב". בקבוצה עדיין מחכים להתפתחויות בנוגע לאלן מסודי, שבינתיים מסרב לעבור למ.ס. אשדוד.


בחיפה לא נותנים למחאה לצבור תאוצה. רוני לוי ורוסו (צילום: יוסי רוט)

 

רוני לוי: "מקווה שהצעירים יובילו להישגים טובים יותר"

המאמן רוני לוי הוסיף: "אנחנו משחקים העונה רק בליגה. אם נצליח להעביר את היכולת הטובה של אירופה, לליגה המקומית, אז אין ספק שנהיה קבוצה טובה יותר. מכבי חיפה עוברת חילוף משמרות. חלק מהצעירים, ואני מתכוון לליאור רפאלוב, שלומי ארבייטמן, מאור מליקסון, דקל קינן ואייל משומר, קיבלו במה בעונה הקודמת ומקווה שהעונה הם כבר יובילו את הקבוצה להישגים טובים יותר".

 

על האיום הירושלמי הוסיף המאמן: "אנחנו מתמודדים נגד כל הליגה, לא רק נגד בית"ר ולא מסתכלים על אחרים, אלא רק על עצמנו".

 

הקפטן הוותיק אלון חרזי: "מי שהיה נוכח במחנה האימון האחרון, ראה קבוצה שונה לגמרי. כולם ראו את קפיצת המדרגה שהקבוצה עשתה. מכבי חיפה תהיה קבוצה חזקה בהרבה מאשר בעונה שעברה".

 

מכבי חיפה הציגה את מדיה החדשים כבר אמש, ולאוהדים כבר היו תלונות עליהם. מנכ"ל הקבוצה איתמר צ'יזיק, התייחס לתלונות האוהדים על כך שלוגו החברה המאמצת 'לוטו' מופיע באדום ואמר: "אם נוכל לשנות את זה נשנה, אבל מדובר בחברה שמכניסה לנו המון כסף".

 

במכבי חיפה הופתעו מדברי סוכנו של אלן מסודי, דדה חדד, כאילו השחקן אינו מעוניין לעבור לאשדוד. הזר הדרום אפריקאי טפאש מסאללה, שאמור להחליף את מסודי במידה וזה ישוחרר בסופו של דבר, יערוך היום מבחן נוסף, במשחק אימון שייערך בקרית אליעזר מול בני טמרה.


פורסם לראשונה 07/08/2007 19:48

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן כהן
יענקל'ה שחר
צילום: ראובן כהן
מומלצים