שתף קטע נבחר

אושר מינויו של שלמה רודב ליו"ר קבוצת בזק

חודשיים לאחר פרישתו של דב וייסגלס, בצל פרשות אי הסדרים בבזק, אישר היום הדירקטוריון את מינויו של שלמה רודב ליו"ר הקבוצה, הכוללת את בזק, בזק בינלאומי, פלאפון ו-yes; על פי הערכות בשוק, לא צפוי רודב למנות לצידו מנכ"ל והוא עשוי להיות "הקברניט" היחידי למעשה בקבוצה

חודשיים לאחר פרישתו של דב וייסגלס, בצל פרשות אי הסדרים בבזק, אישר היום דירקטוריון בזק את מינויו של שלמה רודב ליו"ר הקבוצה, שבשליטת קרן איפקס, חיים סבן ומורי ארקין.

 

לצידו של רודב מכהן כיום אבי גבאי כממלא מקום מנכ"ל בזק, שמנהל כיום את בזק הקווית, כך שבידי רודב נמצאת ההחלטה האם למנות לצידו את גבאי כמנכ"ל קבוע או להשאירו כממלא מקום ולחלק את סמכויות הניהול בינו לבין גבאי. על פי הערכות בשוק, לא צפוי רודב למנות לצידו מנכ"ל לחברת הטלפונים והוא עשוי להיות "הקברניט" היחידי למעשה בקבוצה. 

 

עם כניסתו של רודב לתפקיד יהיה עליו להתמודד עם לא מעט אתגרים לאחר הטלטלה והזעזועים שעברה בחודשים האחרונים. בראש ובראשונה יהיה עליו להמשיך את  ההסכם שהושג בין הוועד לבין המנכ"ל הקודם, יעקב גלברד, בנוגע לפרישתם של מאות עובדים מהקבוצה. זאת, לצד החזרת השקט התעשייתי לקבוצה והובלת החברות הבנות להמשך צמיחה.

 

רודב שנבחר על ידי בעלי השליטה לאחר שהמגעים עם שלמה נחמה התפוצצו, מכיר את ענף התקשורת עוד מתקופתו בגילת לווינים, בה שימש כמנכ"ל במהלך השנים 2005-2003 ותרם להבראת החברה. 

 

בנוסף, פעל רודב בעבר יחד עם רוני גת שותפו בבעלות על החברות יפאורה-תבורי וקירור-ואספקה, להיכנס להשקעה בחברות השירות בשוק התקשורת. לפני כשנה ניהל, מגעים לרכישת 50% ממניות 012 קווי זהב תמורת 290 מיליון שקל, אך אליעזר פישמן, שהחזיק בשליטה בקווי זהב, העדיף את ההצעה של שאול אלוביץ' שהפך לבעל השליטה בקווי זהב ומיזג לתוכה את אינטרנט זהב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים