שתף קטע נבחר

הרכב ישראל: יצחקי יפתח כחלוץ בודד

דרור קשטן פירסם את הרכב הנבחרת לקראת אנגליה (19:00) וזה יהיה הגנתי כצפוי עם יצחקי כחלוץ בודד בהתקפה, ואריק בנאדו כקשר אחורי. באנגליה חוזרים לעבר? מקלארן פישפש בבוידעם והחליט לפתוח מול ישראל עם אואן והסקי בחוד. אנדרלכט תעקוב אחרי יואב זיו וברק יצחקי. לפני המשחק: הפגנה פרו פלסטינית בוומבלי

נבחרת הכדורגל של ישראל סופרת את הדקות עד לעלייתה למשטח הדשא המטופח באיצטדיון וומבלי שבלונדון היום ב-19:00 (שידור ישיר בערוץ 1). אלפי אוהדים ישראלים עושים כעת את דרכם לאיצטדיון וומבלי לקראת המשחק שייערך מאוחר יותר בין נבחרות אנגליה וישראל.

 

ברחבת האיצטדיון התקיימה הפגנה של פלסטינים ותומכיהם ונרשמו מספר עימותים בין אוהדים ישראלים ויהודים מקומיים לפלסטינים שהחלו להתווכח אחד את השני. המשטרה המקומית מנעה התחממות בין הצדדים.

 

 

זו עשוייה להיות חוויה נהדרת של פעם בחיים עבור שחקניו של דרור קשטן, אפילו עבור יוסי בניון וטל בן חיים המשחקים באנגליה. מצד שני, זו עלולה להיות חוויה טראומטית ביותר. תבוסה תהיה בגדר מהלומה קשה לסיכויי ישראל, המאמינה באמת ובתמים באפשרות שתעפיל לאליפות אירופה 2008 בשוייץ ואוסטריה.

 

"יש התרגשות עצומה לפני המשחק. קודם כל באנו ליהנות, אבל יש התרגשות עצומה לקראת המשחק. שמעתי שיהיו פה הרבה ישראלים, צפויה להיות פה אוירה מדהימה" אמר בניון ערב המשחק. הקפטן יפתח מטבע הדברים בהרכב שפרסם המאמן ובו אין הפתעות. אלו ה-11 שיפתחו את המשחק עבור הנבחרת:

 

שוער: דודו אוואט; הגנה: יובל שפונגין, טל בן חיים, שמעון גרשון, יואב זיו; קישור: אריק בנאדו, עידן טל, וואליד באדיר, יוסי בניון, יניב קטן; חלוץ: ברק יצחקי.


שחקני ישראל כבר בוומבלי. הרגע הגדול הגיע (צילום: עדי סרדס)

 

כאמור, כדי שהאווירה המדהימה במחנה הישראלי - שחקנים, מאמנים ואוהדים - תישאר גם אחרי המשחק, על האורחים מארץ הקודש להשיג תוצאה טובה. תיקו, או אולי אפילו ניצחון. קשטן, שמעלה הרכב הגנתי עם בנאדו כקשר אחורי, הסביר שבכל מקרה הנבחרת תלויה במשחק הקבוצתי ולא בשחקן זה או אחר. כצפוי, רוברטו קולאוטי הפצוע נותר מחוץ לסגל וכך גם לירן שטראובר, אבי סטרול, קלמי סבן ואליניב ברדה שלא יתלבשו.

 

"למשחק יש משמעות לשתי הנבחרות" אמר המאמן הלאומי, "ביום נתון, כל נבחרת היא פגיעה והשחקנים יודעים שהמשחק הזה יכול לעשות דבר שהכדורגל הישראלי המון שנים לא עשה. אני מאמין בשחקן הישראלי ואם כולם ישחקו כיחידה אחת, ביום נתון הכל אפשרי. תוצאה של תיקו ומעלה תשרת את האינטרס של הכדורגל הישראלי".

 

כמו ישראל, גם האנגלים חוששים מטראומה. היו להם לא מעט כאלה בשנים האחרונות ונראה כי המאמן המקומי סטיב מקלארן מתקשה להתמודד עם הביקורת מחד ועם גל הפציעות יוצא הדופן מאידך. דייויד בקהאם, וויין רוני, פרנק למפארד, אארון לנון ועוד רבים אחרים אינם עומדים לרשותו. גם אואן הארגריבס בספק, וגארת' ברי כבר הושם בכוננות.


אואן בדרך החוצה, רוני נכנס...מול ישראל זה יהיה ההיפך (איי.אפי)

 

כדי בכל זאת להשיג את הניצחון הנחשק מבחינתו, החליט להזכיר נשכחות ולהציב שוב בהרכב את אמיל הסקי ומייקל אואן. נכון, גם סטיבן ג'רארד שעבר מבחן כשירות יפתח (ההרכב המלא של מקלארן יפורסם בהמשך), אך היתכן שהכדורגל האנגלי חזר חמש שנים אחורה? "בלי להזכיר את העבודה שהוא עושה מחוץ לרחבה, הדבר העיקרי שמייקל עושה הוא לכבוש ברגעים הגורליים", נימק מקלארן את החלטתו.

 

אנדרלכט תעקוב אחרי זיו ויצחקי

ל-ynet נודע שאנדרלכט שלחה סקאוט מטעם המועדון במטרה שיעקוב אחרי שני שחקנים בנבחרת הישראלית. בקבוצה עקבו אחרי יואב זיו בתקופה האחרונה, ולא מן הנמנע שאם המגן הבית"רי יציג יכולת טובה, הוא אף יקבל הצעה רשמית.

 

ברק יצחקי, שקיבל פנייה מקלאב ברוז', ומבוקש אצל לא מעט קבוצות בבלגיה, ינסה להרשים את הסקואט של הסגולים. כמו כן יגיעו לצפות בחלוץ בית"ר נציגים מסטנדרד ליאז' וגנט.

 

(אדם קידן)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איי פי
ברק יצחקי. בודד בהתקפה
צילום: איי פי
מומלצים