שתף קטע נבחר
צילום: אילון פז

"דיסטורטד" תחמם את "היהודים"

להקת המטאל זכתה ברוב הקולות שלכם ותעלה על במת האנגר 11 בתל אביב. היא נחשבת לאחת הלהקות המוכרות בסצנת המטאל הישראלית וקיימת כבר 11 שנה. עכשיו גם אתם תזכו להכיר אותה בהופעה

אתם קבעתם - "דיסטורטד" היא הלהקה שתערוך את המופע הפותח בחגיגות "גולדסטאר סאונד סיסטם" ותחמם את להקת "היהודים" ב-29 בספטמבר, במופע ההשקה לאלבום "פורטה" בהאנגר 11 שבנמל תל-אביב. דיסטורטד, הלהקה הכבדה ביותר מכל ששת הלהקות שהתחרו על המקום, זכתה במקום הראשון ברוב קולות.

 

עם היוודע הזכייה סיפרה ל-ynet זמרת הלהקה מירי מילמן: "זה מרגיש מצוין, כיף לזכות ואנחנו מחכים להופעה, לתת בראש. הולך להיות שם מטאל, מטאל קשוח, מטאל כבד, הרבה הד-בנגינב, הרבה שיער מונף ויהיה טוב".

 

הלהקה קיימת כבר 11 שנה, כל חבריה גדלו בבת-ים, למדו באותו התיכון, וצברו במהלך השנים רזומה מכובד של הופעות. הקהל הרחב בישראל אולי לא ממש שמע עליה, אבל הלהקה נחשבת לאחת המוכרות בסצנת המטאל הישראלית.

 

לפני כשנה וחצי יצא אלבומה הראשון תחת לייבל קטן בצרפת וגם הופץ בישראל בחברת "NMC". לאחרונה חתמו חברי ההרכב על חוזה עם חברת תקליטים מוכרת באנגליה, בשם "Candle Light Records". את אלבומם הראשון הקליטו בשוודיה, בירת הדת' מטאל ושם הם עתידים להקליט גם את השני.

 

הלהקה כוללת את  רפי מור (שירה וגיטרות), מירי מילמן (שירה), בני זוהר (גיטרות), גיא שלום (גיטרה בס) ושקד פורמן (מתופף סשן). לאודישנים שנערכו למופע הפותח לפני כשבועיים, זוהר ושלום לא יכלו להגיע, אז הלהקה נעזרה בשני חברים, אלעד מנור וטל בכר. מעניין כי גם ל"ניאון", הלהקה שזכתה לפני כחצי שנה במופע הפותח וזכתה לחמם את ברי סחרוף, נעדר גיטריסט מהאודשנים וגם היא נעזרה במחליף. כנראה ששווה לסמוך על חברים.

 

בהזדמנות זאת, היינו רוצים להודות לשאר הלהקות המצוינות שהתחרו על המופע הפותח: Noble Brats, אכסניית הזמן, NilLz, Embryo ו-Unsoundable. נתראה בהאנגר.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
"דיסטורטד". יתנו בראש
צילום: יהונתן צור
לאתר ההטבות
מומלצים