שתף קטע נבחר

דיוקוביץ': הציעו לי 110 אלף דולר כדי שאפסיד בכוונה

אחרי שערוריית דוידנקו, עוד פרשיית הימורים בטניס: המדורג 3 בעולם גילה כי הציעו לו אשתקד סכום כסף רב אם יודח כבר בסיבוב הראשון בסנט פטרסבורג. ה-ATP החלה בחקירה

נובאק דיוקוביץ' נחשב כיום לכוכב העולה של הטניס העולמי. בסוף השנה שעברה הוא כבר דורג במקום ה-16 בעולם, אבל עדיין לא נחשב לכזה שיכול לאיים על רוג'ר פדרר ורפאל נאדאל, מספרי 1 ו-2 בדירוג בשנים האחרונות. היום (ג') גילה דיוקוביץ' כי באוקטובר 2006, רגע לפני סיום העונה שעברה, הוצע לו סכום כסף נכבד אם יפסיד בכוונה.

 

המדורג שלישי בעולם אמר כי הוצעו לו 110 אלף דולר אם יודח כבר בסיבוב הראשון של טורניר סנט פטרסבורג ברוסיה, אך הוא דחה במהירות את ההצעה ובסופו של דבר אפילו לא נטל חלק בטורניר. הסרבי בן ה-20 אינו הראשון שמעלה את הקשר בין הימורים לטניס, והפרשייה החדשה שחשף מתרחשת יממה בלבד אחרי שטים הנמן התריע על הסכנות הללו.


ניקולאי דוידנקו. הפרישה שלו נחקרת (צילום: רויטרס)

 

הטניסאי האנגלי, שפרש בסוף השבוע אחרי שהוביל את נבחרת הדייויס הבריטית לניצחון על קרואטיה ולהעפלה לבית העליון, אמר: "מעולם לא התנסיתי במשהו דומה לכך, אבל שמעתי שחקנים מדברים על כך. עדיף לטניס שלה יהיה מקושר להימורים". רק לפני מספר חודשים נודע כי הפרישה של ניקולאי דוידנקו מטורניר סופוט נחקרת, לאחרשהתקבלו הימורים במחזור חריג של 7 מיליון דולר על משחקו של הרוסי מול מרטין ורסאלו ארגואלו הארגנטינאי בפולין.

 

ה-ATP החל לחקור את פרשת דיוקוביץ', וכרגע אין מידע על כך שמארגני הטורניר עצמו מעורבים בהצעה האסורה. דיוקוביץ' עצמו, שהוביל את סרביה לניצחון על אוסטלריה ולטופ 16 בדייויס, פרש היום (ג') מטורניר תאילנד בגלל כאבים בגב, לטענתו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
נובאק דיוקוביץ'. חושף
צילום: איי פי
מומלצים