שתף קטע נבחר

מתיסיהו בישראל

זמר ההיפ-הופ והרגאיי מברוקלין מעביר בארץ את תקופת החגים, ובמפתיע אף נטל חלק בהופעה של דניאל זמיר

הפתעה: מתיסיהו, זמר ההיפ-הופ והרגאיי המוצלח מברוקלין, ניו-יורק, נמצא בישראל. אתמול (ג') הוא אף הופיע במועדון לבונטין 7 בתל-אביב, במסגרת הופעה של המוזיקאי והסקסופוניסט דניאל זמיר.

 

מתיסיהו, שבשנתיים האחרונות הגיע שלוש פעמים להופעות בישראל, נמצא בימים אלה עם משפחתו בחופשה בארץ לרגל החגים. לפני כשנתיים הוא סיפר ל-ynet כי בעתיד הוא מתכנן לעשות עלייה. אגב, בחודשים האחרונים מתיסיהו גם שיתף פעולה עם הרכב הטראנס ואלקטרו הישראלי "אינפקטד משרום", ועלה לשיר איתם בבימת פסטיבל וירג'ין שבבולטימור, ארצות הברית.

 

ההיכרות בין זמיר למתיסיהו היא ארוכת שנים. השניים הכירו בניו-יורק ומאז נשארו חברים טובים. אתמול זו הייתה הפעם השלישית שהם הציגו שיתוף פעולה בישראל. בעבר הופיעו השניים על אותה במה כשזמיר התארח בהופעותיו של מתיסיהו בשנה שעברה במועדון הבארבי בתל-אביב, והשנה בבנייני האומה בירושלים, זמיר גם היה אחראי על המופע הפותח בירושלים. בארצות הברית, זמיר הצטרף פעמיים לסיבובי ההופעות של מתיסיהו.

 

כחצי שעה מתחילת הופעתו של זמיר, הוא הזמין אורח מיוחד לבמה, ומתוך הקהל שהצטופף במועדון הגיח מתיסיהו ועל ראשו כובע לבן. לאחר ההופעה, סיפר זמיר ל-ynet כי השניים והלהקה של זמיר כלל לא עשו חזרות ביחד והכל היה מאולתר. על הבמה החל ג'אם נפלא, כשמתיסיהו מספק את הביט-בוקס המפורסם שלו וגם מאלתר על שירו של בוב מארלי, "Soul Rebel".

 

לאחר ג'אם שנמשך כרבע שעה, מתיסיהו חזר לבמה לעוד סיבוב וגם שר את קריאת "שמע ישראל". השיר האחרון במופע היה היצירה האנרגטית והמהירה של זמיר, "שיר השומר". הופעתו של זמיר הייתה חלק מסיבוב ההופעות של אלבומו האחרון, "אמן". בקרוב הוא עתיד להקליט אלבום חדש בישראל, וההופעה הבאה תיערך ב-6 באוקטובר בצוללת הצהובה בירושלים.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אור ברנע
מתיסיהו ודניאל זמיר. הכל היה מאולתר
צילום: אור ברנע
צילום: אור ברנע
מתיסיה על הבמה בלבונטין. הפתיע
צילום: אור ברנע
לאתר ההטבות
מומלצים