שתף קטע נבחר

אניימה: "אנחנו מתקשים מול מסירות ארוכות"

שוער הפועל ת"א חשף את נקודת השבירה של קבוצתו בראיון בניגריה: "יותר קל לנו כשהכדור על הקרקע". על הגרלת גביע אופ"א: "אפשר לנצח את טוטנהאם". ומה בהפועל? דגו ייבדק, אסולין צפוי לחזור לאימונים לקראת סכנין בסוף השבוע הבא

אחרי האכזבה הגדולה, שוער האדומים, וינסנט אניימה, מצא זמן כדי לספר לתקשורת הניגרית על ההגרלה שזימנה לקבוצתו את טוטנהאם, אנדרלכט, חטאפה ואלבורג. "זאת הגרלה סבירה", הסביר, "לא קשה מדי ולא קלה מדי. אני מאוד שמח שטוטנהאם תגיע לתל אביב, יש לנו סיכוי מולם, אפשר בהחלט לנצח".

 

 

אניימה חושף את נקודות השבירה של קבוצתו: "אנחנו מתקשים מול כדורים ארוכים, הרבה יותר קל לנו מול קבוצות שמשחקות על הקרקע", הסביר. על המשחק מול סולנה אמר: "הצלתי את הפועל במחצית הראשונה, בקושי עברנו את המחצית. אחרי שהבקענו, הלחץ היה עצום אבל הצלחנו לנצח, זאת היתה חוויה"


אניימה. זינוקים מרהיבים בשבדיה (צילום: איי פי)

 

דגו ערך בדיקות, אסולין טרם החלים

קשר הפועל ת"א, ברוך דגו, ממשיך לעבור בדיקות על מנת לאבחן את חומרת הפציעה ממנה הוא סובל בין עצם השוקית לקרסול. בהמשך לסדרת הבדיקות אותה הוא עובר מאז הפציע, עבר היום (ד') דגו בדיקת סי.טי כשמאוחר יותר צפויות להתקבל התוצאות.

 

רק לאחר שהצוות הרפואי של המועדון ייבחן את ממצאי הבדיקה, ניתן יהיה לדעת האם דגו ייצא לבלגיה להמשך טיפול והאם הוא יהיה כשיר למשחקים מול בני סכנין במסגרת הליגה ומול אנדרלכט בגביע אופ"א.

 

פצוע נוסף שמטריד את הצוות המקצועי הוא החלוץ ליאור אסולין, שנפצע במשחק הגומלין מול א.י.ק. סולנה השבדית ומאז לא התאמן עם הקבוצה. אסולין סובל ממתיחה בשריר האחורי ובהפועל מקווים כי לאחר סוף השבוע החופשי שמתוכנן לשחקנים בעקבות פגרת הנבחרת, יוכל החלוץ לשוב לאימונים לקראת המשחק בדוחא.


פורסם לראשונה 10/10/2007 17:40

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ניר כהן
אניימה. מתקשה
צילום: ניר כהן
מומלצים