שתף קטע נבחר

עוד מהפך לניצחון: 1:2 לבית"ר י-ם על מכבי פ"ת

עמית בן שושן חזר להרכב וסידר לאלופה 3 נקודות במשחק החוץ מול קבוצתו של יוסי מזרחי, עם צמד שערים. עומר גולן כבש ראשון, פ"ת פיספסה הפתעה

מפגרים, אבל אופטימיים. הסיסמה המשעשעת של חבורת ה'קומדי סטור' משנות ה-90 יכולה להתאים בדיוק לבית"ר ירושלים מודל 2007, שבפעם הרביעית בשישה משחקים חזרה מפיגור ונותרה בראש הטבלה, ללא הפסד. הפעם היא עשתה זאת בחוץ מול מכבי פתח תקווה, במשחק שהסתיים בניצחון 1:2.

 

מחצית ראשונה שהתנהלה בקצב מסחרר הולידה קודם כל שער של עומר גולן לטובת יוסי מזרחי, שזכה לכבוד לפני שריקת הפתיחה מצד קבוצתו בשנה שעברה. טוטו תמוז ועמית בן שושן, שחזרו להרכב במקום רומולו וברק יצחקי הפצועים, שיתפו פעולה היטב ובן שושן כבש פעמיים כדי להשלים עוד מהפך בית"רי.

 

גם החמצת פנדל נוראית של שמעון גרשון לא קילקלה את החגיגה בצהוב-שחור, בעוד הכחולים יכולים לראות עצמם מאוכזבים. מזרחי הנהיג חבורה מגובשת שסיכנה לא מעט את שערו של טברטקו קאלה, אך יצאה ללא נקודות ולא התקרבה לצמרת.

 

מהלך המשחק

כבר בדקה הראשונה, הגבהה מימין מצאה את עמית בן שושן ברחבה, זה ניסה בעיטה וירטואוזית ופספס את הכדור. בדקה השישית, לירן כהן המקומי שלח כדור עומק נהדר לעומר גולן, שבעט חזק אך פספס במעט את הפינה. בית"ר תקפה אך פ"ת המשיכה לסכן. הזדמנות של אוהד קדוסי נהדפה לקרן, שהובילה לשער. עאמר הגביה, קאקו נגח ובנחישות השתלט על הכדור בערבוביה, שנחת על ראשו של עומר גולן ומשם לרשת - 0:1 מפתיע למכבי פ"ת.


גולן והחברים רצו לחגוג את היתרון עם יוסי מזרחי (צילום: אלי אלגרט)

 

בית"ר לחצה, אולם פ"ת היתה קרובה יותר לשני בדקה ה-28 - עוד כדור עומק נהדר של לירן כהן מצא את עומר גולן, שמול קאלה העדיף להסיט לכיוון קדוסי ולא לבעו, והכדור הורחק. זנדברג מן הצד השני התקרב, כשבעט מכ-18 מ' בסמוך לקורה.

 

בדקה ה-35, פנדל לבית"ר. טוטו תמוז שלח את בן שושן, שעבר את אוהד כהן והוכשל מול השער על ידי השוער, שיצא בזול עם כרטיס צהוב בלבד. גרשון החמיץ את הפנדל כשבעט ברשלנות מעל השער. הקצב המסחרר נמשך, וטברטקו קאלה עצר שתי בעיטות חזקות של פ"ת מחוץ לרחבה.


אוהד כהן מול בית"ר. יצא בזול עם כרטיס צהוב (צילום: אלי אלגרט)

 

בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, בית"ר השיגה את השוויון.

 בן שושן פתח במהלך עם חילוץ כדור, ברוכיאן מסר לתמוז ברחבה וזה סידר לחברו לחוד את השער, עם מסירה יפה בסיבוב. בן שושן כבש מקרוב ל-1:1.

 

בפתיחת המחצית השנייה, איבוד כדור של גרשון הגיע דרך השופט אסף קינן לרגליו של קדוסי, שבעט מ-18 מ' לקורה. האקשן לא נגמר, ובדקה ה-62 רגעים של לחץ בית"רי הניבו את המהפך. נגיחה של גל אלברמן מקרן שנייה ברציפות מצאה את בן שושן, שהקדים את אוהד כהן ושלח את השני לרשת, 1:2 לבית"ר.


אלברמן נוגח ומבשל את השער השני (צילום: יונתן האורסטוק)

 

פ"ת חזרה באופן טבעי למגמה התקפית יותר, עם כניסתם של דני פרדה ורוביל סרסור. קאלה עמד בטוח בשער ולא איפשר לבית"ר עוד איבוד נקודות.


מכבי פתח תקווה ביתר ירושלים מח 6 2007

ציונים
מכבי פתח תקווה ציון בית"ר ירושלים ציון
אוהד כהן 5.5 טברטקו קאלה 6
איסמעיל עאמר (28)   כריסטיאן אלבארס 6
סולי צמח 6 שמעון גרשון 5
קובי גנון 6 אריק בנאדו 5
נאור פסר 5.5 יואב זיו 4
דירסאו 6 דרק בואטנג 6
בלסינג קאקו 6 אבירם ברוכיאן (63) 6
ננאד סאביץ' (64) 4 גל אלברמן (63) 6
לירן כהן (68) 6 מיכאל זנדברג 6.5
אוהד קדוסי 5 טוטו תמוז (70) 6
עומר גולן 6 עמית בן שושן 7
מחליפים   מחליפים  
עומר הדר (28) 6 מילובן מירוסביץ' (63)  
דני פרדה (64)   עידן טל (63)  
רוביל סרסור (68)   חן עזריאל (70)  
יוסי מזרחי 6 יצחק שום 6


פורסם לראשונה 20/10/2007 19:24

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פסר מול בן שושן
צילום: אלי אלגרט
מומלצים