שתף קטע נבחר

גל אלברמן, בית"ר: "אנחנו קבוצה עם הרבה אופי"

הירושלמים של יצחק שום חזרו שוב מפיגור לניצחון, הקשר הבהיר: "בליגה הזאת הדברים תלויים בנו". בואטנג: "אני גאה בבן שושן ותמוז, ידעתי שננצח גם כשהיינו בפיגור"

"עמית וטוטו עובדים כל הזמן קשה באימונים ותמיד נותנים מאה אחוז מעצמם. בשבת הם קיבלו את ההזדמנות וניצלו אותה, אני מאוד גאה בהם. תמיד טוב שיש תחרות על המקום בהרכב הקבוצה". כך אמר הקשר הגנאי של בית"ר ירושלים, דרק בואטנג, על עמית בן שושן וטוטו תמוז, שהחליפו את החלוצים הפצועים ברק יצחקי ורומולו והובילו את בית"ר לניצחון 1:2 על מכבי פתח תקווה.

 

 

מי שבלט במיוחד היה כמובן בן שושן, שכבש בשבת צמד וגרם לפנדל אותו החמיץ שמעון גרשון. חברו לחוד תמוז בישל לבן שושן את השער הראשון שלו, שמחק את היתרון שהשיגה פתח תקווה מרגלי עומר גולן. בואטנג סיפר כי לא חשש גם בדקות בהן היתה בית"ר בפיגור: "כבר מתחילת המשחק שלטנו וידענו שננצח. גם אחרי שהחטאנו את הפנדל ידעתי שננצח. היה לנו את הביטחון שנעשה את זה ואני מאוד מרוצה מהדרך בה שיחקנו".

 

בואטנג הוסיף: "אף פעם אנחנו לא מפסיקים לעבוד קשה ותמיד אנחנו מסוגלים להפוך את השלילי לחיובי.

אנחנו לא מפסיקים להיות ממוקדים במטרה להישאר במקום הראשון וזה מה שחשוב".

 

במחזור הבא תארח בית"ר ירושלים את מכבי תל אביב ב'טדי'. מה שלפני פתיחת העונה נחשב למשחק עונה, נראה עכשיו כמו קרב קצוות, בו ישנה מועמדת אחת ברורה לניצחון. הקשר גל אלברמן הבהיר: "עם כל הצניעות, אנחנו פייבוריטים בכל משחק בליגה הזאת והאמת היא שהדברים תלויים בנו. בכל משחק עושים לנו בעיות, אבל אנחנו מתעשתים ויודעים לקחת את הנקודות, כי אנחנו קבוצה איכותית עם הרבה אופי".


בן שושן מול כהן. בואטנג: עמית תמיד נותן מאה אחוז מעצמו (אלי אלגרט)

 

על הניצחון אתמול, השלישי העונה בו בית"ר חזרה מפיגור לניצחון, אמר אלברמן: "היינו ערוכים לקראת משחק לא קל בכלל, זה נכון שלקח לנו קצת זמן להיכנס למשחק, אבל אחרי שעשינו את זה הגענו למספיק מצבים והניצחון הגיע לנו. כולם רואים שלא קל לנו, אבל גם כאשר לא קל אנחנו יודעים להמשיך בדרך שלנו ולהשיג נצחונות יפים".

 

החלוץ הצעיר חן עזריאל, ששותף בשבת בדקות האחרונות: "אני נורא שמח שניצחנו. טוב שהצלחנו להשוות ממש לפני סיום המחצית, זה עזר לביטחון שלנו. כל הכבוד לכל השחקנים, שיחקנו עם הרבה לב ונשמה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
גל אלברמן
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים