שתף קטע נבחר

תומאס: ניתן למארברי את הזמן להתאבל

מאמן ניו יורק ניקס הביע תמיכה בגארד, שאביו מת בזמן ששיחק מול פיניקס. זאק רנדולף: "היתה לו שנה קשה". פילדפלפיה פיטרה את המנכ"ל בילי קינג

זמנים לא קלים עוברים על אנשי ניו יורק ניקס. ביום ראשון בלילב, בהפסקת מחצית המשחק מול פיניקס, נלקח דון מארברי - אביו של סטפון - לבית החולים בעקבות תלונות על כאבים חזקים בחזה. קרוב משפחה ביקש מאנשי הניקס לא לספר על כך לגארד, ששיחק לאורך כל המחצית השניה מבלי לדעת מה קורה עם אביו.

 

שעה קלה לאחר מכן, נפטר מארברי האב, כשהודעה על כך נמסרה לסטפון רק אחרי שהמשחק הסתיים. "זה דבר נורא מה שקרה לו ולמפשחתו", אמר המאמן והנשיא אייזאה תומאס באימון יממה לאחר מכן. "כל מי שיש לו ילד או ילדה שמשחקים, יודע על הקרבה המיוחדת הזו. אתה יכול רק להרגיש את הצער שעובר עליו ועל משפחתו".


מארברי, במשחק ביום ראשון (צילום: איי פי) 

 

מארברי, יליד ניו יורק, שעובר עונה של מהפכים במערכת היחסים שלו עם מאמנו, יחמיץ קרוב לוודאי את משחקיה הבאים של הקבוצה. "אנחנו, כמשפחת הניקס, ניתן לו את כל הזמן שהוא צריך כדי שיעבור את התקופה הנוראית הזו", המשיך תומאס. "אני מבין מה עובר עליו", אמר זאק רנדולף, שהחמיץ העונה שלושה משחקים בשל מות סבתו. "היתה לו שנה קשה. האוהדים ששרקו לו בוז, המשבר עם המאמן ועכשיו מה שקרה לאביו. זה לא קל עבורו עכשיו".

 

בילי קינג נבעט, באד סטפאנסקי בפילדלפיה

אחרי שהצליח להפוך קבוצת פלייאוף עם שאיפות לאליפות לאחת מהבדיחות הגדולות של הליגה, פוטר בילי קינג, המנכ"ל של פילדלפיה. קינג הגיע לעיר אחוות האחים ב-1997 ובנה לעצמו שם בזכות פריחתו של אלן אייברסון, אלא שבארבע השנים האחרונות הגיעה הקבוצה רק פעם אחת לפלייאוף, כש-AI כבר מזמן בחוץ.

 

פילי החליפה את קינג באד סטפאנסקי, ה-GM המצליח של ניו ג'רזי נטס. "אד היה חלק מההצלחה הגדולה שלנו בשבע השנים האחרונות", אמר רוד ת'רן, נשיא הנטס. "אני בטוח שהוא יעשה עבודה טובה גם בפילדלפיה. הוא בחור נהדר".

 

ג'רי סלואן סיכם על חוזה חדש שישאיר אותו ביוטה עד לסיום העונה הבאה. "ג'רי מאמן את הג'אז כבר 20 שנה ואני לא רוצה שהמועדון הזה יילך בשום דרך אחרת", אמר עליו לארי מילר, מבעלי הג'אז. "הוא מלמד את המשחק כפי שהוא צריך להיות משוחק". לסלואן, שהגיע ליוטה ב-1988, חסרים רק 47 משחקים כדי להפוך למאמן הראשון שמגיע ל-1,000 ניצחונות עם אותה קבוצה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מארברי ותומאס
צילום: איי פי
מומלצים