שתף קטע נבחר

הפועל ב"ש: "מרקו בלבול לא עמד ביעדים"

בבירת הנגב לא מתכוונים לבחור מאמן עד לשובה של אלונה ברקת מתאילנד. אלימלך וכרמלי ידריכו מול הכח, היו"ר מנכ"ל בראון: "זה הצוות הכי טוב כרגע". שירזי, לנדאו, לחמן ואיווניר מועמדים

בהפועל באר שבע לא יגידו את זה בפה מלא, אבל ספק אם מישהו במועדון יתגעגע למרקו בלבול. יממה אחרי ההחלטה לפטרו, במועדון עדיין לא החליטו את מי למנות כמחליפו של מי שהיה אמור להצעיד את הקבוצה הכי יקרה בליגה הלאומית לעבר צמרת הטבלה.

 

לפני כשבועיים, אחרי ההפסד הביתי לנצרת עילית, הגיעה הבעלים אלונה ברקת לסיכום בעל פה עם בלבול, לפיו הוא יהיה חייב לעמוד בשני יעדים ברורים - השגת שש נקודות מלאות בשני משחקי החוץ הקרובים בלוד ורעננה, ושמירה על מרחק סביר מהמוליכה. על פי ההסכם, בלבול אמור היה לקחת אחריות במידה והוא נכשל ביעדים. זה לא קרה.

 

"יש אכזבה ממרקו במישור הזה", אמר ל-ynet גורם במועדון. "אלונה נתנה בו אמון והוא אכזב". בשבת בבוקר, כמעט יממה לאחר ההפסד השני העונה לרעננה, קיבל בלבול שיחת טלפון מתאילנד כשעל הקו היתה ברקת. השניים ליבנו את העניינים, לבלבול הובטחה המשכורת עד לסיום העונה והצדדים הגיעו להסכם על סיום דרכם המשותפת.


אלונה ברקת. בבאר שבע מחכים לחזרתה (צילום: הרצל יוסף)

 

מנכ"ל הקבוצה, ירון בראון, סיכם את אירועי השבת העמוסה ואמר: "מאוד עצוב לי בשביל מרקו, לא קל לפטר מאמן. בחודשים האחרונים עברנו סיטואציות לא פשוטות, חלקן לא היו קשורות ישירות אליו. נתנו לו שני יעדים בהם הוא לא עמד, ההחלטה הז נלקחה אחרי שנתנו לו גב גדול".

 

בלבול עצמו אמר ל'רדיו דרום': "היחס מאלונה היה מכובד וטוב בחמשת החודשים שלי בבאר שבע. התחלנו מאוחר את ההכנות לליגה, היה את המקרה של צ'סאווה אנסופואה, היו פציעות ואם יש משהו שאני מצטער עליו זה שלא הבאתי חיזוק לעמדת הבלם האחורי והמגן השמאלי".

 

אגב, תחת בלבול הוחתמו המגנים השמאליים יניב בסון (שנפצע) ודודי פדלון והבלמים רועי סבג ואבי פרנקו. בינתיים, הוחלט כי במשחק הליגה הקרוב, מול המוליכה הכח עמידר רמת גן, יעמדו על הקווים סתיו אלימלך, שקודם מתפקיד עוזר המאמן, וגדי כרמלי, שהונחת לעזור לצוות המקצועי, ברגע האחרון.

 

כרמלי פוטר רק לפני כשבוע מהפועל ר"ג, שם עבד כעוזרו של יובל נעים. בראון הסביר את המינוי: "אלונה תחזור מתאילנד רק ביום שישי, אחר כך יש פגרה, ורק אז נתחיל לעבוד במלוא המרץ על מציאת מחליף. הצוות בראשות אלימלך וכרמלי הוא הטוב ביותר שיש כרגע. סתיו מכיר את הקבוצה ומחובר אליה בכל רמח איבריו וכרמלי הוא איש שמכיר את הליגה הלאומית על בוריה. אני מכיר את גדי הרבה שנים והוא בא מרצון טוב ורוצה לעזור, אני יודע שזה נשמע מפתיע בעולם חומרי ואכזרי".

 

גם במקרה של ניצחון על הכח לא נראה כי הצוות הנוכחי ימשיך עד סיום העונה. גילי לנדאו, שאימן את הקבוצה בעונה שעברה, הוא המועמד המוביל לתפקיד, כשגם שמותיהם של מוטי איווניר, ניצן שירזי, אייל לחמן ואפילו אלי כהן הועלו.

פורסם לראשונה 08/12/2007 23:23

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יועד כהן
מרקו בלבול
צילום: יועד כהן
מומלצים