שתף קטע נבחר

אלדין: שתי עסקאות גדולות בארה"ב

במסגרת העסקאות שהיקפן הכספי לא נמסר, תספק אלדין התקני eToken לקונטיננטל איירליינס, במטרה לאבטח את הגישה לרשת של חברת התעופה; במקביל, תספק אלדין התקני eToken לצורך פיקוח התחברות לרשת ל-EWEB, חברת השירותים הציבוריים שבאורגון בארה"ב

חברת אבטחת המידע אלדין חתמה על שתי עסקאות גדולות בארה"ב עם קונטיננטל איירליינס, חברת התעופה החמישית בגודלה בעולם, ו-EWEB, חברת השירותים הציבוריים הגדולה ביותר במדינת אורגון. היקף העסקאות לא נמסר.

 

קונטיננטל איירליינס, המעסיקה למעלה מ-45,000 עובדים, תיישם את פתרון ה-eToken של אלדין בקרב חלק מעובדיה, שיסייע לה להוסיף רמות אבטחה לנתוני כרטיסי אשראי, לצד טכנולוגיות אבטחה מסורתיות שבהם משתמשים סוחרים רבים.

 

יותר מ-1,000 התקני eToken הופצו בקרב עובדי קונטיננטל איירליינס ושותפיה העסקיים, במטרה לאפשר גישה מרחוק לרשת באמצעות אימות דו-גורמי. פתרון ה-eToken של אלדין מאפשר לשותפיה של קונטיננטל להשיג גישה בכל עת באמצעות השימוש בהתקן ה-eToken הנייד, המאפשר יצירת סיסמה חד פעמית.

 

גורם משמעותי נוסף, אשר בחר בפתרון ה-eToken של אלדין היא חברת השירותים הגדולה ביותר באורגון - Eugene Water & Electric Board (EWEB), שבחרה בפתרון הכרטיסים החכמים של אלדין לצורך אספקת יכולות אימות עבור עובדים, הזקוקים לגישה לרשת הנתונים של הארגון.

 

לאור הדאגה ההולכת וגוברת שמעוררת סוגיית האבטחה בקרב ספקי החשמל והמים בארצות הברית, החלה EWEB לתגבר את מערך פתרונות אבטחת המידע שלה ובתוך כך, צופה כי עד לרבעון השני של שנת 2008 תוכל לספק לעובדיה שילוב של מגוון סוגי כרטיסים חכמים במסגרת פתרון ה-eToken כגון, מוצרים מבוססי USB, כמו גם כרטיסים חכמים דמויי כרטיס אשראי.

 

באמצעות שילוב של גישה פיסית ולוגית בכרטיס אחד מבטיחה EWEB, כי רק משתמשים מורשים יוכלו להיכנס למתקניה, להתחבר לרשת ולגשת לנתונים וליישומים העסקיים של הארגון ממקומות מרוחקים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ינקי מרגלית, יו"ר ו מנכ"ל אלדין
מומלצים