שתף קטע נבחר

אפריקה ישראל תובעת הפרשי ארנונה מעיריית ת"א

חברת מקרקעי מרכז מקבוצת אפריקה ישראל תובעת מעיריית תל אביב 4.35 מיליון שקל בטענה להעלאת ארנונה בשיעור הגבוה מן המותר בחניון של קניון רמת אביב

חברת מקרקעי מרכז מקבוצת אפריקה ישראל, שבשליטת לב לבייב, תובעת מעיריית תל אביב השבת ארנונה בסך של כ-4.35 מיליון שקל. התביעה הוגשה היום לבית המשפט המחוזי בתל אביב בגין חניון קניון רמת אביב, בטענה להעלאת ארנונה בשיעור הגבוה מן המותר בשטחי החניון בקניון רמת אביב.

 

התביעה הוגשה באמצעות עוה"ד אורי דרוקר וגיל איזנברג ממשרד דר' מ.דרוקר ושות'. לטענת החברה, עיריית תל אביב שייכה את הנכס שבבעלות אפריקה ישראל לאזור מספר 1 היקר, בעוד שעל פי מפת אזורי המס בצווי הארנונה הנכס שייך לאזור 3 הזול.

 

הם טוענים כי עיריית תל אביב העלתה את הארנונה בגין הנכס במהלך השנים מעל המותר בחוק באמצעות שינוי אזור המס לחיוב הנכסים לאזור מס 1.

 

החברה מדגישה כי התביעה הוגשה בהמשך לתביעות קודמות זאת על מנת למנוע התיישנות זכויותיה של מקרקעי מרכז בשנים 2001-2002.

 

לטענתה, המחלוקת כבר מתבררת בין הצדדים בתביעה קודמת בנוגע לשנות מס קודמות (עד 2000), אך הם הגישו את התביעה השנה בשל סירוב העירייה להחיל תוצאות התביעה הקודמת על השנים 2001 ואילך.

 

החברה טוענת כי שילמה את תשלום היתר בהתאם להודעות החיוב שקיבלה מהעירייה מתוך טעות וגילתה את הטעות רק לאחרונה, כאשר הם ביצעו בדיקה מקיפה של חיובי הארנונה.

 

טרם הוגש כתב הגנה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: צביקה טישלר
קניון רמת אביב
צילום: צביקה טישלר
מומלצים