שתף קטע נבחר

ביגר יקבל ממכתשים אגן אופציות נוספות בשווי 10 מ' שקל

החברה תביא בחודש הבא לאישור האסיפה הכללית עדכון לתוכנית האופציות של המנכ"ל והיו"ר במסגרתה יוקצו לו 900 אלף אופציות. הן יתווספו לאופציות בשווי כספי של 19 מיליון שקל שאושרו לו לפני שנה

מכתשים אגן ממשיכה להגדיל את חשבון העו"ש של היו"ר והמנכ"ל, אברהם ביגר. חברת האגרוכימיה מדווחת הערב (ד') כי תביא בחודש הבא לאישור האסיפה הכללית עדכון לתוכנית האופציות של ביגר, במסגרתה יוקצו לו 900 אלף אופציות של החברה, במחיר מימוש של 34.43 שקל אשר יבשילו בשלוש מנות שוות במשך 3 שנים. שווי החבילה: 10.3 מיליון שקל.

 

לפני שנה, הקצתה החברה לביגר 2.7 מיליון כתבי אופציה לפי מחיר מימוש של 21.6 שקל (חבילת אופציות בשווי כלכלי של 19 מיליון שקל, על פי שיטת בלאק אנד שולס).

 

נכון לסגירת המסחר היום, עומד מחירה של מניית מכתשים על 35.5 שקל למניה, כך ששנה בלבד לאחר ההקצאה הקודמת מחזיק ביגר "על הנייר" בחבילת מניות שהוסיפה לערכה למעלה מ-37 מיליון שקל. מדובר אמנם באופציות שיבשילו בשלוש מנות שוות במשך 3 שנים, אולם אם נשפוט את ביצועי המניה בשנה החולפת (וביצועי חברות האגרוכימיה בכלל) הרי שביגר יכול בהחלט לישון בשקט.

 

חבילת האופציות הקודמת נועדה לתגמל את ביגר שלקח את מושכות יו"ר הדירקטוריון בתקופת שפל של החברה לאחר התפטרותו של דני בירן מכהונה ממושכת כיו"ר (8 שנים) על רקע רכישת השליטה בקונצרן כור על ידי אי.די.בי של נוחי דנקנר מידי קבוצת ברונפמן.

 

חודש לאחר מכן, מונה ביגר גם למנכ"ל החברה במקומו של שלמה ינאי שעבר לנהל את טבע. לאחרונה, אושרה כהונתו של ביגר בשני הכובעים – היו"ר והמנכ"ל לתקופה נוספת של 3 שנים. תוכנית האופציות החדשה נועדה לתגמל אותו שני הכובעים בהם יישא בשנים הקרובות למרות ששכרו יוותר כשהיה - 120 אלף שקל.

 

תוכנית האופציות החדשה נועדה גם לתגמל את ביגר גם על שוויתר בחודש אפריל על הכהונה כיו"ר חברת שופרסל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ישראל מלובני
אברהם ביגר
צילום: ישראל מלובני
מומלצים