שתף קטע נבחר

אלירן דנין: "מסיללה באליפות, חובת ההוכחה עלי"

מגן מכבי חיפה צפוי לקבל את חולצת ההרכב בהיעדרותו של הדרום אפריקאי. רוני לוי לקראת מכבי תל אביב: "זה משחק קשה אבל נעשה את המקסימום". רוסו ומשומר בהרכב. שלומי חנוכה חתם לחמש שנים

עבור אוהדי מכבי חיפה, כל משחק מול מכבי תל אביב הוא כמו מלחמת עולם, אולם שחקן שעבורו מדובר בקרב של ממש הוא אלירן דנין, שיקבל את חולצת ההרכב על חשבונו של פטר מסיללה המצויין, שנמצא עם נבחרת דרום אפריקה.

 

"מסיללה באליפות ואני מקווה שאמלא את מקומו בהרכב", פתח דנין את דבריו באופן דיפלומטי, "אני מחכה להזדמנות שלי ואני מקווה שהיא תגיע", הוסיף. המגן התייחס למפגש מול הצהובים מתל אביב: "לא צריך להסביר את החשיבות, זה תמיד מביא קהל".


רנאטו מקפץ על הדשא הירוק בחיפה (צילום: עדי סרדס)

 

ומה בצד המקצועי? רוני לוי מתכנן מספר שינויים לקראת המשחק, כאשר המגן הימני אייל משומר והקשר ג'ובאני רוסו יחזרו להרכב. מאור מליקסון ישלם את המחיר. לוי: "המפגשים בין הקבוצות תמיד היו מעניינים. אנחנו חוזרים הביתה, זה משחק קשה ונעשה את המקסימום כדי להמשיך את המומנטום החיובי".

 

לקראת סיום האימון, החלוץ שלומי ארבייטמן נטש את האימון, לאחר שספג מכה ברגלו. נכון לעכשיו, נראה שהמכה לא רצינית והוא צפוי לעלות כמחליף במשחק מול הצהובים.

 

הקשר הצעיר, שלומי חנוכה, חתם היום על חוזה לחמש שנים במועדון בו גדל. בחיפה קיימת שביעות רצון גבוהה מיכולתו של הקשר, למרות שאיננו מרבה לשחק רואים בו כאחד משחקני העתיד של המועדון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אלירן דנין
צילום: עדי סרדס
מומלצים