שתף קטע נבחר

אלקו אחזקות מגדילה אחזקותיה בלידקום ל-9.6%

בכך הופך זלקינד יחד עם אלקו אחזקות שבשליטתו לבעל העניין הגדול ביותר בחברת רשתות התקשורת הישראלית ומאותת על אפשרות לפיו מתכוונת חברת האחזקות בראשה הוא עומד להפוך לבעלת השליטה

אלקו החזקות, שבשליטת גרשון זלקינד, רכשה בסוף השבוע האחרון למעלה מ-5% ממניות לידקום והגדילה את אחזקותיה בחברה ל-9.6% על ידי רכישה בבורסת ה-AIM בלונדון.

 

בכך הופך זלקינד יחד עם אלקו אחזקות שבשליטתו לבעל העניין הגדול ביותר בחברת רשתות התקשורת הישראלית ומאותת על אפשרות לפיו מתכוונת חברת האחזקות בראשה הוא עומד להפוך לבעלת השליטה. המהלך של זלקינד מתבצע כשבועיים לאחר שרכש לראשונה כ-4% ממניות החברה - בה אין כיום בעל שליטה עיקרי.

 

מלבד אלקו אחזקות, שאר הגופים המחזיקים בחברה הם משקיעים פיננסים, כמו אילן בן דב שנכנס להשקעה באמצעות טאו תשואות לפני כחודש (3.6%), קרן הגידור פמפלונה, שבשליטת יונתן גוזדנקר וגיל פלג (5.9%), קרן ספרה מקבוצת שרם פודים (5.6%) ורימון מנג'מנט, שבשליטת צביקה לימון (6%) ומנכ"ל החברה אריק אלקלעי (1.6%).

 

מלבד אלקו אחזקות, גם קרן פימי בניהולו ישי דוידי המחזיקה כ-3.6% ממניות החברה, היא מועמדת פוטנציאלית רצינית לרכישת השליטה בלידקום. יחד עם זאת, לפימי היו לא מעט הזדמנויות לרכישת השליטה בעבר אותן היא לא ניצלה, ולפיכך האפשרות הריאלית יותר היא כי דוידי וזלקינד שכבר שיתפו פעולה בעבר יחברו יחד על מנת להשיג את השליטה או שיממשו את האחזקה ויסללו לאלקו את הדרך.

 

לידקום, מספקת, מטמיעה ומנהלת שירותים ופתרונות מתקדמים לרשתות תקשורת. על לקוחותיה של החברה נמנים ספקים ומפעילי תקשורת בין-לאומיים, כדוגמת נוקיה, נורטל ואריקסון. מניית החברה נסחרת בבורסת ה-AIM בלונדון לפי שווי של 121 מיליון דולר, לאחר שירדה ב-5.7% מתחילת השנה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים