שתף קטע נבחר

התקבלו עשרות אלפי פניות להצלת "קול המוזיקה"

ואולי הן אפילו יעזרו: ברשות השידור הצהירו שכרגע אין כל כוונה לסגור רשתות או לאחד את מי מהן.

יש מי שמקשיב למוזיקה קלאסית בישראל, ולראייה - עשרות אלפי פניות התקבלו ברשות השידור, וכולן קוראות להציל את "קול המוזיקה". ברשות השידור לא נותרו אדישים וכעת נראה שהשארת התחנה נשקלת ביתר כובד ראש.

 

עשרות אלפי מאזינים פנו במכתבים, בטלפונים, ובאמצעות האינטרנט בבקשה למנוע את איחוד הרשתות האפשרי בין רשת "מורשת" ורשת א' לבין "קול המוזיקה". האיחוד הנו חלק מהמלצות חברת 'טאסק', המייעצת לרשות בעניין הרפורמה, המבוססות בעיקר על שיקולים כלכליים.

 

לפי ההצעה, תיסגר קול המוזיקה כדי לדלל את הגירעון הכבד בו נתונה רשות השידור. שידוריה יטמעו בשידורי התחנה המאוחדת של רשת "מורשת" ורשת א' ועקב כך, יגדעו שני שלישים משעות שידור התכנים האופייניים לתחנה ויצומצמו לשש שעות ביום.

 

לynet לאחרונה נודע כי מנהל המרכז לעיוור הרים קול מחאה בנושא, בתואנה שהתחנה רלוונטית לציבור בשמו הוא מדבר. מנהל המרכז שלח מכתב לנוגעים בדבר וכן יזם עצומה ברשת. גם מחאות אחרות עלו באינטרנט, ביניהן שתי עצומות, בעברית וברוסית, שקובלות גם הן נגד סגירת התחנה היחידה בישראל המשמיעה מוזיקה קלאסית על בסיס קבוע.

 

 

כעת נודע כי הוועד המנהל ומליאת רשות השידור, לא אישרו בשלב זה את ההמלצות ולא קיבלו כל החלטה על סגירת רשת כלשהי. לפי רשות השידור יש להתייחס לפעולה כזאת בעיקר בהיבטיה הערכיים, ולא רק לבחון אותה בפרמטרים כלכליים.

 

משה גביש, יו"ר רשות השידור: "אין בשלב זה כל תכנית לסגירת רשתות 'קול המוסיקה' ו'רשת א'".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ויז'ואל/פוטוס
קול המוזיקה. רק מוזיקה קלאסית
צילום: ויז'ואל/פוטוס
לאתר ההטבות
מומלצים