שתף קטע נבחר

לברון ג'יימס נתפס נוהג במהירות מעל המותר

האולסטאר הצעיר נתפס ביום הולדתו ה-23 כשהוא נוהג ב-161 קמ"ש. ננה הילאריו עבר ניתוח להסרת גידול. מורנינג הודיע על פרישה, ההיט הסתייגו מהדיווח

לסלבז וספורטאים יש חוקים שונים, כך לפחות הם חושבים כנראה. בארצנו הקטנטונת נתפסו לא מעטים במצלמות משטרת התנועה כשהם מצפצפים על הכתוב בשלטים, במהירויות שלא היו מביישות את נהגי המירוצים, ואם קטש יכול בישראל אז לברון ג'יימס מן הסתם לא נרתע מחוקי התנועה בארה"ב.

 

ג'יימס נתפס בשלושים בדצמבר, יום הולדתו ה-23, כשהוא משייט במרצדס החדשה שלו על הכביש המהיר ב-161 קמ"ש. השלט לצד הדרך הראה כי המהירות המותרת היא כ-100 קמ"ש אבל הסטאר שהיה כנראה עייף מחגיגת השוואת גילו למספר החולצה שלו מיהר למיטתו: "הייתי בדרכי הביתה לישון, זה לא ביג דיל. אתה פשוט חייב לציית לחוקים" אמר לברון שהודה: "עשיתי טעות ואני צריך לחיות איתה".


לברון ג'יימס. צריך לחיות עם הטעות (רויטרס)

 

ג'יימס התבדח עם העיתונאים ואמר שהמחוג שלו דווקא הראה 320... "נהגתי 161 קמ"ש אבל האצתי..." הודה בחיוך, בכתב ההגנה טען פרקליטו כי לברון דווקא אינו אשם, השימוע בעניין נקבע ל-11 בפברואר. באותו היום משחקים הקאבס באורלנדו ולא בטוח כלל שלברון ייבחר להתייצב לדיון החשוב.

 

ננה עבר ניתוח להסרת גידול

לסנטר הברזילאי של דנבר נאגטס, ננה הילאריו, יש בעיות קשות יותר מל'קינג ג'יימס'. לפנות בוקר עבר השחקן ניתוח להסרת גידול - כך דווח ביום שלישי באתר הרשמי שלו. בכך התבהרה סיבת עזיבתו את הקבוצה בסוף השבוע. ראשי הנאגטס סירבו להתייחס לצעד זה, שמתגלה כמוצדק ארבעה ימים אחרי. הילאריו לא מסר האם מדובר בגידול סרטני ממאיר או בגידול שפיר.

 

אלונזו מורנינג פרש - סופית?

הסנטר בן ה-38 של מיאמי היט כבר החליט בתחילת העונה כי תהיה זו האחרונה בקריירה הנפלאה ומעוררת ההשתאות שלו. לצערו, הוא נפגע וקרע את הרצועה בברכו הימנית ולמעשה גמר את העונה. עם זאת, הוא נמנע מלהכריז על פרישתו באופן רשמי. אך ביום שני הופיע באתר הרשמי של ההיט כי השחקן, שחזר למגרשים במדי הקבוצה אחרי ניתוח השתלת כלייה, ראיון ובו מודה מורנינג כי הוא פורש.


אלונזו מורנינג. זהו זה בשבילו (איי.פי)

 

"כן, פרשתי. זהו זה בשבילי" השיב מורנינג לשאלה בראיון. רשתות התקשורת בארה"ב דיווחו על כך מיד, אולם זמן קצר לאחר מכן, טענו בקבוצה כי הראיון הועלה לאתר בטעות וכי הפרסומים מוקדמים מדי, למרות שברור לכולם כי מורנינג לא ישחק יותר כדורסל. "נעשתה טעות וזה לא הסיפור המדוייק, כך שהסרנו אותו" אמר דובר ההיט, טים דונובן. ולמרות זאת, אפשר לבשר כי 'זו' פרש.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לברון ג'יימס
צילום: איי אף פי
מומלצים