שתף קטע נבחר

מימון חוץ-בנקאי: כרטיס לעסקים ללא ערבויות וביטחונות

על רקע "מחנק האשראי" במערכת הבנקאית ממנו סובלים בעיקר העסקים הקטנים והבינוניים, משיקים עבורם אמפא קפיטל ולאומי קארד כרטיס המאפשר מסגרת של עד 150,000 שקל ללא בטחונות וערבויות

אמפא קפיטל, הפועלת בתחום המימון החוץ בנקאי לעסקים, ולאומי קארד, המספקת פתרונות תשלום ואשראי, משתפות פעולה ומשיקות כרטיס אשראי לעסקים קטנים ובינוניים. הכרטיס שייקרא "אמפא ביזנס כארד", מאפשר מסגרת מיידית של עד 150,000 שקל, ללא ערבויות וביטחונות.

 

מנתוני בנק ישראל עולה, כי בשנים האחרונות חל גידול בהיקף האשראי החוץ בנקאי לעסקים קטנים ובינוניים בישראל: בעוד שבשנת 2005 היקף האשראי החוץ בנקאי עמד על 38%, בשנת 2007 היה לראשונה גבוה יותר מהאשראי הבנקאי ועמד על 52% לעומת 48% בהיקף האשראי הבנקאי. נתונים אלה מחדדים את הצורך הגובר בקרב עסקים קטנים ובינוניים במקורות אשראי חדשים, חוץ-בנקאיים.

 

הכרטיס החדש, מסוג מאסטרקארד פלטינום, מבוסס על פלטפורמת כרטיס ה-Multi, כרטיס האשראי המתגלגל של לאומי קארד, והוא הכרטיס הראשון מסוגו בארץ המאפשר ללקוחות עסקיים מכל הבנקים ליהנות ממימון חוץ בנקאי.

 

מטרת הכרטיס היא לשמש מסגרת נוספת לעסק ולספק לבעליו שליטה על תזרים המזומנים. הלקוחות אינם מחויבים בעמלת הקצאת אשראי על מסגרת האשראי בכרטיס, כאשר עלות ההחזקה של הכרטיס עומדת על 9 שקלים בחודש.

 

חברת אמפא קפיטל מתחייבת לספק להעניק את מסגרת האשראי, ואת הכרטיס, בתוך 10-7 ימי עסקים מיום קבלת הפרטים המלאים של הלקוח ואישורם.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
יצחק שיסגל, מנכ"ל אמפא קפיטל
מומלצים