שתף קטע נבחר

עטר לשחקנים: "אסור שהמשחק האחרון יחזור על עצמו"

מאמן מכבי נתניה צפוי להכליל ב-11 למשחק החוץ מול מכבי חיפה את הקולומביאני קבאיירו. הקמרוני קיויו החלים ממחלתו ועשוי לערוך את הבכורה בקרית אליעזר

החלוץ הקמרוני החדש של מכבי נתניה, פרנסיס קיויו, החלים ממחלתו וחזר להתאמן הבוקר (ו'). קיויו סבל אתמול ממחלה, בעיתה היה בספק למשחק של נתניה (שבת, 19:30, ספורט1) בחוץ נגד מכבי חיפה.

 

כעת עשוי קיויו לערוך הופעת בכורה בקבוצה במשחק בשבת, כשגם שני הזרים החדשים האחרים ייכללו בסגל. הקולומביאני חורחה לופס קבאיירו מועמד לפתוח בהרכב וגם החלוץ הקמרוני טיירי טזאמטה שהצטרף סופית השבוע יעמוד לרשותו של המאמן ראובן עטר. בסגל ייכלל אחרי תקופה ארוכה גם הקשר אמייה טגה שחזר להתאמן כרגיל לאחר שהחלים מפציעה ממושכת וטורדנית בשרירי הבטן.

 

המאמן ראובן עטר אמר לשחקנים באסיפת הקבוצה ביום חמישי: "המשחק האחרון לא היה מהטובים שלנו מהבחינה ההתקפית, כולם יודעים את זה ואסור שזה יחזור על עצמו. אין לי טענות לאף שחקן בכל הנוגע להשקעה ולהקרבה, אבל מהבחינה ההתקפית זה לא היה זה". נראה כי הקשר הקולומביאני חורחה לופס קבאיירו יפתח בהרכב לראשונה בשבת, אחרי שעלה כמחליף נגד מכבי תל אביב.

 

הרכב משוער: לירן שטראובר; קלמי סבן, לואיס מארין, אבי סטרול, דדי בן דיין; חורחה לופס קבאיירו (אלמוג כהן), טל מעבי, יחיאל צגאי; דלה ימפולסקי (פרנסיס קיויו), איתי שכטר, אובודו אוקוצ'ה.


פורסם לראשונה 31/01/2008 17:14

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ראובן עטר מאמן מכבי נתניה
צילום: אלי אלגרט
מומלצים