שתף קטע נבחר

דיווח: חימנסיה משכנעת את קרוסה לחזור לארגנטינה

בדרום אמריקה טוענים שבלם מכבי חיפה מבוקש בלה פלאטה, אך יתקשה להשחרר מחוזהו. הירוקים יפגשו ב-19:30 את מכבי נתניה. כיאל בהרכב, לימה על הספסל. אפק יחליף את רפאלוב. בכורה בסגל לישראל זגורי בן ה-17. נתניה: שלושת שחקני הרכש בכוננות הרכב

"דיארו הוי" מדווח הבוקר (ש') שדייגו קרוסה, בלמה של מכבי חיפה, עומד בראש רשימת הקניות של חימנסיה לה פלאטה. ראשי המועדון פנו למקורביו של הבלם בסיום חלון ההעברות הנוכחי והעבירו לה מסר על התעניינותה של הקבוצה המקומית. כעת שהסתיימה אפשרות עזיבתו בינואר, פוזלת הקבוצה על אפשרות צירופו בסיום העונה הנוכחית.

 

מנג'ר הקבוצה האורווגאי, ג'ואילרמו סנגונייטי, מכיר את קרוסה מקרוב והתאכזב לשמוע שלשחקן ממתינות עוד שנתיים בחוזה ועל פי גורמים בישראל "מכבי חיפה תקשה עד מאוד את שחרורו". על קרוסה נכתב שהוא "שחקן מפתח בקבוצה הישראלית ולא מחמיץ אף משחק".

 

 

במקביל, הירוקים מכבי חיפה סיימו את ההכנות לקראת המשחק מול מכבי נתניה ביום שבת (19:30, ספורט1) בקריית אליעזר ולמרות שבמהלך אימוני השבוע נראה היה שהארגנטינאי החדש של הקבוצה רנה לימה אמור היה לפתוח על פי האימון המסכם, נראה שדווקא הצעיר בירם כיאל יפתח בהרכב.

 

במקומו של ליאור רפאלוב יפתח עומרי אפק. פרט לשינוי הזה, לא צפויים עוד שינויים בהרכב הקבוצה. כיאל עצמו התייחס לעובדה שהצטרף שחקן זר במשבצת שלו, "אני חושב שזרים שמגיעים לארץ תורמים להעלאת רמת הכדורגל. זה דבר טוב, וזה מסייע לקבוצה בהמשך דרכה".

 

על המשחק מול מכבי נתניה, אמר: "אנחנו נעשה את המקסימום כדי לנצח את המשחק הזה, עשינו פשלה קטנה בקריית שמונה ולא נעשה עוד פעם, אנחנו חייבים לעלות על הדרך בחזרה ולהביא עוד שלוש נקודות. אני את שלי אעשה במגרש, אני אתאמן חזק, מי שמחליט זה רוני לוי והוא ידע להחליט עד עכשיו".

 

האפריקאים ייעדרו, זגורי המבטיח בסגל 

לרשותו של המאמן רוני לוי יעמוד סגל מצומצם, זאת לאור העובדה שהשבוע שוחררו מהקבוצה מספר לא מבוטל של שחקנים: מאור מליקסון, תומר חמד, תום אלמדון, שלומי חנוכה ומוחמד שחבארי. כמו כן תחסר חיפה את דקל קינן הפצוע ואת הדרום אפריקאיים פיטר מסיללה ופנטיני, שטרם חזרו מאליפות אפריקה למרות שנבחרתם הודחה מהמשך הטורניר.


אלון חרזי ועומרי אפק באימון (צילום: עדי סרדס)

 

שחקן קבוצת הנוער, ישראל זגורי, ייכלל מחר לראשונה בסגל הקבוצה הבוגרת. השוער השני, יהב יוזלרי, שחתם השבוע על חוזה בקבוצה, ילבש לראשונה את אפודת השוער של מכבי חיפה כשוער השני שלה.

 

הרכב משוער: ניר דוידוביץ', אלון חרזי, דייגו קרוסה, שי מימון, אלירן דנין, בירם כיאל, גוטסבו בוקולי, ג'ובאני רוסו, יניב קטן ורנאטו.

 

קיויו עשוי לערוך בכורה, טגה בסגל

החלוץ הקמרוני החדש של מכבי נתניה, פרנסיס קיויו, החלים ממחלתו וחזר להתאמן הבוקר (ו'). קיויו סבל אתמול ממחלה, בעיתה היה בספק למשחק של נתניה (שבת, 19:30, ספורט1) בחוץ נגד מכבי חיפה.


ראובן עטר. עוד מפגש מהנה עם האוהדים מיציע ג' (צילום: אלי אלגרט)

 

כעת עשוי קיויו לערוך הופעת בכורה בקבוצה במשחק בשבת, כשגם שני הזרים החדשים האחרים ייכללו בסגל. הקולומביאני חורחה לופס קבאיירו מועמד לפתוח בהרכב וגם החלוץ הקמרוני טיירי טזאמטה שהצטרף סופית השבוע יעמוד לרשותו של המאמן ראובן עטר. בסגל ייכלל אחרי תקופה ארוכה גם הקשר אמייה טגה שחזר להתאמן כרגיל לאחר שהחלים מפציעה ממושכת וטורדנית בשרירי הבטן.

 

הרכב משוער: לירן שטראובר; קלמי סבן, לואיס מארין, אבי סטרול, דדי בן דיין; חורחה לופס קבאיירו (אלמוג כהן), טל מעבי, יחיאל צגאי; דלה ימפולסקי (פרנסיס קיויו), איתי שכטר, אובודו אוקוצ'ה.

 

(תומר גנור)


פורסם לראשונה 01/02/2008 13:57

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים