שתף קטע נבחר

ליגת העל: מכבי פ"ת גברה על בני יהודה 0:1

גיא לוזון ערך הופעה מחודשת ב'אורווה', מול הזהובים. האוהדים הפגינו, אבל לירן כהן (82) סידר לו חזרה מוצלחת אל חיק המשפחה. לירן כהן: "לא יודע מה הסיפור בין גיא לאוהדים"

מה שלא טוב להפועל תל אביב מסתבר מוצלח מאוד עבור מכבי פתח תקווה. גיא לוזון, שעזב לפני כחודשיים את האדומים, רשם הערב (ש') קאמבק מושלם אצל הקבוצה ממלאבס, 0:1 קטן-גדול על בני יהודה.

 

 

היה זה משחק חלש, אפילו חלש מאוד, אבל בסיומו היה זה לירן כהן ששיגר כדור חופשי בדקה ה-82 וכבש את השער היחידי בהתמודדות, שער ששווה שלוש נקודות. למרות הניצחון, היו אלה האוהדים המקומיים שקראו במהלך המשחק לעמוז לוזון: "לא רוצים את גיא בקבוצה".


משה ביטון מול הגנת מכבי פ"ת (צילום: טל שחר)

 

מהלך המשחק

בני יהודה הגיעה להזדמנות ראשונה כבר בדקה השלישית. הרוויה קובאצ'ביץ' הגביה כדור טוב מימין, אוהד כהן הדף לאמצע הרחבה וסדריק בארדון בעט שטוח לאמצע השער. השוער הדף ועל הריבאונד השתלט אברבנל, ששיגר טיל סמוך למשקוף.

 

בדקה ה-12 היתה זו פתח תקווה שהתקרבה לכיבוש שער ראשון. פליקס אובוקה הגביה מצד שמאל וקובי גנון נגח מ-10 מטרים מעל השער. תשע דקות לסיום המחצית, שיגר קובאצ'ביץ' כדור חופשי מ-25 מטר, אולם הוא חלף ליד הקורה השמאלית והחוצה. במחצית נרשם האירוע המעניין במשחק, כאשר אוהדי פתח תקווה קראו לעברו של עמוס לוזון: "לא רוצים את גיא בקבוצה".

 

המחצית השנייה היתה חלשה מאוד, אולם בדקה ה-82 נכבש השער שהקפיץ את האוהדים המקומיים. המחליף, הירקלי ג'פרידזה, הוכשל על ידי יאיר אזולאי, 20 מטר מהשער של בני יהודה. לירן כהן בעט כדור חכם לרשת של ניל אברבנל, 0:1 למכבי פתח תקווה.


בוקסה מכבי פתח תקווה בני יהודה

ציונים
מכבי פתח תקווה ציון בני יהודה ציון
אוהד כהן 5 ניל אברבנל 5
איסמעיל עאמר 5 איציק עזוז 5
מוראד מגמאדוב 5 מילאן מרטינוביץ' 5
ניצן דמארי 5 זאב חיימוביץ' 5
נאור פסר (46) 4 סאלם אבו סיאם 5
חאבייר דירסאו 4 הרוויה קובאצ'ביץ' 5
קובי גנון 5 יאיר אזולאי (81) 4
לירן כהן (85) 5 אלי אברבנל 4
בלסינג קאקו 5 אסי בלדוט 4
פליקס אובוקה 5 סדריק בארדון 4
אוהד קדוסי (60) 4 משה ביטון 4
מחליפים   מחליפים  
עומר דמארי (46) 5 עוז ראלי (81)  
היראקלי ג'פרידזה (60)      
סולי צמח (85)      
גיא לוזון 5 אלי כהן 4


פורסם לראשונה 02/02/2008 17:54

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
גיא לוזון
צילום: אלי אלגרט
מומלצים