שתף קטע נבחר

רשות השידור יוצאת במכרז לספק מדיה חיצוני

עד כה שיווקה עבור הערוץ הראשון את התשדירים והחסויות מחלקת השיווק הפנימית של רשות השידור. היקף המכירות של החסויות ותשדירי השירות ב-2007 עמד על 20 מיליון שקל

רשות השידור יוצאת במכרז שמטרתו לבחור ספק מדיה חיצוני שישווק עבורה את החסויות ותשדירי השירות.

 

עד כה שיווקה עבור רשות השידור את התשדירים והחסויות מחלקת השיווק הפנימית של הערוץ, בצמוד ללפ"מ (לשכת הפרסום הממשלתית). כעת, כאמור, החליטו ברשות להשתמש בספק חיצוני וההתקשרות איתו תהיה למשך 3 שנים.

 

דוברת הרשות מסרה לכלכליסט, כי היקף המכירות של החסויות ותשדירי השירות ב-2007 עמד על 20 מיליון שקל, כאשר ברשות צופים כי לאור השקת לוח המשדרים החדש, שדרוג אולפן החדשות ומשדרי האולימפיאדה והארוויזיון, יגדל באופן משמעותי היקף המכירות של הרשות לשנת 2008.

 

במסגרת המכרז שנפתח היום, יוכלו להתמודד חברות שעוסקות ברכש של שטחי פרסום, זאת בהתאם לתנאי הסף שמציגה הרשות באתר האינטרנט שלה.

 

לכלכליסט נודע כי גם לפ"ם תוכל לקחת חלק במכרז החדש. עוד נודע, כי החברה שתזכה במכרז, תייצר הכנסות כתוצאה מעמלות שתקבל על המכירות שתספק וגם מהפקת החסויות שיהיו באחרותה.

 

את ההצעות למכרז ניתן יהיה להגיש עד ה- 3 במרץ 2008.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רשות השידור. תשדירים וחסויות
צילום: זום 77
מומלצים