שתף קטע נבחר

המועמד למשרת מנכ"ל תיאטרון חיפה גובה חובות מהתיאטרון

המקומון החיפאי "כלבו" חשף בסוף השבוע כי המועמד לתפקיד, בעל משרד הכרטיסים דרור גרבר, תובע מהנהלת התיאטרון החזר חובות בסכום הנאמד ב-200 אלף שקלים

בעל משרד הכרטיסים החיפאי, דרור גרבר, שסומן כמועמד מוביל לתפקיד המנכ"ל החדש של התיאטרון העירוני בחיפה, קשור עם התיאטרון בחוזה עסקי שנחתם בשנה שעברה לתקופה של שלוש שנים. המקומון החיפאי, "כלבו", חשף בסוף השבוע כי במסמך מחודש ינואר אשתקד, עליו חתומים המנכ"ל דאז, עודד פלדמן, הנאמן הציבורי של התיאטרון, עו"ד עופר אטיאס וגרבר, סוכם שקופת הכרטיסים אשר בבעלותו תהיה אמונה על מכירת המנויים לוועדי העובדים והארגונים ולהפצת הכרטיסים להצגות התיאטרון.

 

"אם התיאטרון יחליט להפסיק את ההתקשרות לפני התאריך המיועד, הוא ישלם לגרבר פיצוי מוסכם מראש בגובה שווי עמלותיו בשנה שלמה על פי חישוב שנתי ממוצע", לשון ההסכם.

 

עם עזיבתו של המנכ"ל עודד פלדמן ופיטורים נרחבים של עובדים ושחקנים, מצא את עצמו התיאטרון מרוקן מתוכן ומתפקד בעיקר כאולם להשכיר עם שק של חובות מצטברים שהולכים ותופחים לספקים ובהם גרבר. לפני כחודשיים שלח גרבר באמצעות עורך דינו מכתב ובו הוא תובע תשלום חובות בסכום של כ-200 אלף שקל תמורת עבודתו. פניות חוזרות ונשנות ליו"ר הוועד המנהל של התיאטרון, דני נישליס, שיגיב על השאלה האם אין טעם לפגם במינויו למנכ"ל של אדם הקשור בקשרים עסקיים עם התיאטרון, לא נענו. גם פניות לראש עיריית חיפה, יונה יהב, שהציע לגרבר את התפקיד, נותרו ללא מענה. דובר העירייה, צחי טרנו, מסר בתגובה: "טרם התמנה איש לתפקיד מנכ"ל התיאטרון ועל כן השאלה אינה רלבנטית".

 

גרבר, מצדו, אינו מבין על מה המהומה. "פנו אליי מהעירייה ושאלו אם ארצה לשקול לקחת עליי את תפקיד המנכ"ל של התיאטרון. עשיתי שיעורי בית והצבתי דרישות שיוכלו לסייע לי להעמיד את התיאטרון הזה על הרגליים. בזה נגמרו העניינים מבחינתי. מפה ואילך הדברים נתונים בידי העירייה כיוון שהדרישות אינן עומדות למשא ומתן. זה נכון שאני דורש מהתיאטרון תשלום של 200 אלף שקל, חוב על עבודתי, ואני לא רואה בזה טעם לפגם. לגבי עסקיי עם התיאטרון, זו עובדה שעליה יידרש הוועד המנהל לתת את הדעת. לא אעשה דבר שהוא איננו גלאט כשר או נגוע בניגודי אינטרסים. אם אצטרך להפסיק את הקשר עם התיאטרון, זה מה שאעשה", הוא אומר.

 

על השאלה מדוע אדם כל כך מצליח בתחום העסקי מעוניין לקחת על עצמו משרת מנכ"ל בתיאטרון במצב גרעוני קשה שעתידו אינו בטוח, עונה גרבר: "אנשים מחפשים אתגרים. אני אכנס להרפתקה הזו אם אאמין שיש לה סיכויי הצלחה גבוהים, אחרת לא תמצאי אותי שם. אני לא מחפש לי ג'וב כי יש לי כבר ג'וב די טוב שממנו אי אפשר לפטר אותי, אבל האתגר פה עצום. אני מתייחס לזה כאל עסק לכל דבר שצריך להצליח בו".  

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מי ינהל את תיאטרון חיפה?
צילום: ויז'ואלפוטוס
לאתר ההטבות
מומלצים