שתף קטע נבחר

דיווח: שאקיל אוניל עבר ממיאמי לפיניקס

מיאמי נפטרה מהחוזה העצום והברכיים הבעייתיות של הדיזל, אך העיסקה צריכה לעבור אישור הצוות הרפואי. הסאנס יעבירו לפלורידה את שון מריון ומרקוס בנקס ויקבלו בתמורה סיכוי למאבק אמיתי בגבוהים של המערב

הקרב על המערב קיבל היום (ד') דחיפה רצינית כשפיניקס החליטה להעביר לשורותיה את שאקיל אוניל, בנסיון להיאבק ברחבות של דאלאס, סן אנטוניו, הלייקרס, יוסטון ואפילו גולדן סטייט, דנבר וניו אורלינס. מיאמי תקבל בתמורה את הידית של שון מריון, כולל מרקוס בנקס.

 

 

שאקיל, שמספריו ירדו באופן משמעותי העונה (14 נקודות ו-7.8 ריבאונדים), סובל מפציעה ולא יטול חלק במשחק האולסטאר לראשונה מזה 14 שנה, אבל עדיין נחשב לשחקן עתיר נסיון שכבר זכה בארבע טבעות אליפות ויביא חלק גדול מהמנהיגות שלו לאריזונה, כשהוא בוודאי יהנה משיתוף הפעולה עם סטיב נאש.


ויתר כנראה על העונה הנוכחית. פט ריילי ודוויין ווייד (צילום: איי פי)

 

למרות זאת, מדובר בהימור מבחינת הסאנס, שלמעשה מצהירים כי ברצונם לזכות באליפות עוד העונה. שאקיל כבר בן 36 עם ברכיים בעייתיות וההעברה עדיין צריכה לקבל אור ירוק מרופאי הקבוצה שיבדקו את הרכש החדש. שאק גם נחשב לשחקן איטי ביחס לסגנון המשחק האטרקטיבי של הסאנס. במיאמי מכחישים בינתיים את הטרייד, אך בארה"ב מדווח על שיחות שערך שאקיל עם כמה משחקני פיניקס.

 

גם מבחינת מיאמי מדובר בצהרה, אם כי הפוכה. החוזה הענק של שאקיל הכביד על תקרת השכר של הקבוצה, שהבינה אחרי שרשרת ההפסדים האחרונה כי את הפלייאוף הקרוב הם יראו מהבית. על פי ההערכות, הנשיא והמאמן פט ריילי, מתכנן על בניית סגל חדש עם בחירת דראפט גבוהה ואולי אף העברה חופשית של פרי-אייג'נט בקיץ.

 

בתוך כך קיבלה מיאמי שחקן בדיוק בעמדת הקלעי שהיא היתה צריכה, בדמות שון מריון והיד המצויינת שלו. מריון אגב, ביקש לעזוב את פיניקס כבר לפני כשנה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים