שתף קטע נבחר

קליפ שאתם צריכים לראות: מאט דימון עושה את שרה סילברמן

למעלה משני מיליון צופים ביו טיוב תוך שבוע - זה מה שקרה לסטנדאפיסטית שרה סילברמן בעקבות קליפ שצילמה עבור הלייט נייט של החבר שלה מזה חמש שנים, ג'ימי קימל. בקליפ מתוודה סילברמן בפני בן זוגה בשיר שכל אמריקה מדברת עליו: "אני מזדיינת עם מאט דיימון". עכשיו גם אתם תראו

למעלה משני מיליון צופים ביו טיוב תוך שבוע ואלפי תגובות בכל פינה באינטרנט - זה מה שקרה לסטנדאפיסטית שרה סילברמן (היא משלנו? כן!) בעקבות קליפ שצילמה עבור הלייט נייט של החבר שלה מזה חמש שנים, ג'ימי קימל. בקליפ מתוודה סילברמן בפני בן זוגה בשיר שכל אמריקה מדברת עליו: "אני מזדיינת עם מאט דיימון".

 

ליאור שליין שים לב: אחד מהסיכונים המקצועיים הכרוכים באירוח בת זוגך בתוכנית הלייט נייט שלך, בהנחה שאתה שוקל מהלך כזה ביום מן הימים, הוא שהיא תנצל את הבמה כדי לגלות לך ולצופיך כמה אמיתות כואבות. זה מה שקרה לג'ימי קימל, מנחה התוכנית "בשידור חי עם ג'ימי קימל", שאירח בתוכניתו את חברתו מזה חמש שנים, הקומיקאית ההורסת שרה סילברמן. היא הפתיעה אותו בקליפ מושקע, שבו היא מתוודה, בליווי גיטרה אקוסטית והרבה ביפים של הצנזורה, כי היא נוהגת לבגוד בו עם לא אחר מאשר כוכב הקולנוע מאט דיימון, האיש שנבחר לגבר הסקסי ביותר בעולם על ידי המגזין "פיפל".

 


סילברמן ודיימון מתוך הקליפ המפורסם (הקליקו על התמונה)

 

אבל הסיפור מתחיל עוד הרבה קודם. אחת מהבדיחות החוזרות בתוכניתו המצליחה של קימל (הנה... ליאור!) היא שבסיומה של כל תוכנית, נוהג קימל להכריז "אנחנו מתנצלים בפני מאט דיימון, אבל נגמר לנו הזמן...", למרות שהוא מעולם לא היה אמור להופיע בתוכנית. כשדיימון כבר הואיל לבוא ולהתארח בתוכנית, הציג אותו קימל באריכות, תוך שהוא מקריא את

רשימת כל הסרטים בהם השתתף. בשנייה שמאט התיישב על הספה, התנצל קימל שנגמר לו הזמן וסיים את התוכנית, מה שגרם למאט להגיב בהתפרצות זעם (מתוכננת).

 

קליפ הנקמה של דיימון צולם באוקטובר האחרון לכבוד יום הולדתו ה-40 של קימל, אך לא שודר עקב שביתת התסריטאים בהוליווד. בשבוע שעבר הגיע סוף סוף תורו של דיימון להחזיר קצת לאיש שהתעלל בו במשך שנתיים. בקליפ, בו נראה דיימון שמנמן מהרגיל, הוא מפרט בדואט מרגש עם סילברמן את כל המקומות וההזדמנויות בהם ביצעו השניים את חטא הניאוף. בשבוע שעבר מאז השידור החי, קימל ממשיך לשלם על חטאיו במחיר של למעלה מ-2 מיליון צפיות ביו טיוב, שמטפסות בקצב של רבע מיליון צפיות ביום. אאוץ'.

 

 

השבוע בעיתון לאשה:

  • קווים אדומים בסקס. כתבה ומשאל
  • מה תלבשי לדייט ראשון ומה זה אומר עליך?
  • מיני שף: ארוחת חמין של שבת בצהריים
  • חמש ספורטאיות מבוגרות מוכיחות שהכל אפשרי  

 


 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
סילברמן. וידוי עם הרבה צנזורה
מתוך הקליפ. סוג של נקמה
לאשה בפייסבוק
מומלצים