שתף קטע נבחר

דיווח: יאהו תדחה את הצעת הרכישה של מיקרוסופט

מקור שציטט ה-Wall Street Journal אומר שמועצת המנהלים של יאהו סבורה כי ההצעה בת 44.6 מיליארד הדולר ממעיטה מערכה של החברה

מועצת המנהלים של ענקית האינטרנט יאהו מתכוונת לדחות את הצעת הרכישה על ידי מיקרוסופט תמורת סכום של 44.6 מיליארד דולר, כך מדווח העיתון Wall Street Journal, המצטט מקורב לנושא. החברה תשלח תשובה רשמית למיקרוסופט כבר ביום שני.

 

על פי המקור המצוטט בעיתון, מנהלי יאהו הגיעו למסקנה כי ההצעה, לפי שווי של 31 דולר למניה, ממעיטה מערכה של ענקית האינטרנט ומנצלת את חולשתה, וכן תכניס את אותה לסיכונים, שכן חוקי הגבלים עסקיים עשויים לטרפד את העסקה.

 

ענקית האינטרנט גוגל אף היא לא מעוניינת כי העסקה תצא לפועל. בפוסט בבלוג של גוגל, טוען דיוויד דראמונד, היועץ המשפטי הבכיר של גוגל כי "ההצעה העוינת של מיקרוסופט ליאהו מעלה שאלות מטרידות". על פי דיווח קודם של ה-Wall Street Journal, אריק שמידט, מנכ"ל גוגל, התקשר בסוף השבוע שעבר לג'רי יאנג, מנכ"ל יאהו, והציע את עזרתו בהדיפת הצעת ההשתלטות האגרסיבית של מיקרוסופט.

 

מיקרוסופט עשוייה לנקוט באסטרטגיה של השתלטות עויינת ולרכוש את החברה ישירות מבעלי המניות - תהליך שיתקל בהתנגדות של מועצת המנהלים ושל בכירים בחברה. לחלופין מיקרוסופט עשוייה גם להציע מחיר גבוה יותר שירצה את מועצת המנהלים של יאהו. 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים