שתף קטע נבחר

גורמים בחיפה: "רנאטו לא פוגע מאז הפגרה"

בקבוצה מאוכזבים מהירידה בכושרו של הברזילאי מאז הפגרה, רנאטו צפוי לעבור בקיץ ניתוח. לחץ בכרמל? בניגוד לנהוג ויומיים לפני בית"ר, אימון הקבוצה נסגר לתקשורת

במכבי חיפה קיימת דאגה ממצב הקבוצה בשבועיים האחרונים. למרות הנצחון הדחוק בשבת על בני יהודה (0:1), בקבוצה קיימת אי שביעות רצון מתפקודם של מספר שחקנים, במיוחד מיכולתו של הברזילאי רנאטו שנמצא בירידה. בחיפה אמרו היום (א'): "לא ברור מה קרה לו. הוא היה מצוין עד לא מזמן, אבל לא פוגע מאז שחזרנו מהפגרה, נקווה שיחזור לעצמו בהקדם".

 

שחקנים במכבי חיפה ציינו שרנאטו נמצא לאחרונה במצב רוח ירוד. הברזילאי, שלא מיטיב לשחק לאחרונה, סובל מכאבים בשרירי הבטן ואמור לעבור בקיץ ניתוח. בקבוצה מעריכים שהשילוב בין הפציעה ומצב רוחו מגיע לידי ביטוי ביכולתו במגרש.
 

ביום חמישי שעבר, יומיים לפני המשחק קיימו הירוקים משחק אימון פנימי בו הביס ההרכב השני את הראשון 0:3, דבר שהדליק נורה אדומה. הדאגה גדולה יותר בגלל העובדה שחיפה אמורה לפגוש ביום שלישי את בית"ר ירושלים בטדי, במידה והמשחק בין שתי הקבוצות לא יידחה שוב, הפעם בגלל מזג האוויר הסוער שצפוי ביום המשחק.

 

סימן נוסף ללחץ הקיים בחיפה: אימון הקבוצה הבוקר היה סגור לתקשורת, למרות שבדרך כלל, האימון יומיים לפני משחק פתוח.


רנאטו מתרענן. בחיפה כועסים, סערה בכוס תה? (צילום: עדי סרדס)

 

מי שנראה שפוף במיוחד הוא הקשר ליאור רפאלוב, שלא שותף מול בני יהודה. בחיפה הסבירו כי למאמן רוני לוי ישנן ציפיות גדולות יותר מהקשר והוא לא הביא את עצמו לידי ביטוי בשערים ובישולים בתקופה ששיחק וקיבל קרדיט.

 

 "רפאלוב אמור לתת תפוקה כמו שברק יצחקי נתן לבית"ר לפני שהוא עזב", אומרים במועדון, "וליאור לא נתן אפילו חצי מזה. הסיבה שהוא לא משחק היא מקצועית". עדיין לא ברור כיצד ישפיע הדבר על עתידו של רפאלוב בחיפה.


איל משומר. בחיפה מקווים כי יחזור לכושר הטוב שלו (צילום: עדי סרדס)

 

רוני לוי הבהיר למשומר: "סומך עליך"

בהקשר אחר, במכבי חיפה מנסים להחזיר למגן איל משומר את הבטחון. משומר, שחזר להרכב לפני כשבועיים לאחר שאיבד את מקומו לאלון חרזי, נראה חסר בטחון, דבר שהשפיע על יכולתו במגרש.

הבוקר שוחח המאמן רוני לוי עם משומר והבהיר לו כי הוא סומך עליו. בחיפה לא העבירו ביקורת על יכולתו של המגן בינלאומי ומאמינים שיחזור בקרוב להציג את היכולת הטובה שלו.

 

אלון חרזי ייעדר מהמשחק מול בית"ר בגלל פציעה בשריר הירך ואת מקומו צפוי למלא שי מיימון. הבלם הצעיר מור דהאן, לו צופים בחיפה עתיד מזהיר, ייכלל בסגל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רוני לוי. לחץ בחיפה?
צילום: עדי סרדס
מומלצים