שתף קטע נבחר

תחזיות פנג שואי לשנת 2008 - "עשה זאת בעצמך"

אם אתם מחפשים טיפים מסוג "עשה זאת בעצמך", בלי לעבוד יותר מדי קשה או להזמין מעצב שיעלה הרבה כסף, בואו לקרוא איך תוכלו להוציא את המיטב מהבית שלכם השנה

אם גם אתם משתייכים לאותם סקרנים המתגנבים לעמודים האחרונים של העיתון כדי להתעדכן בתחזית האסטרולוגית, בוודאי תשמחו לדעת שהחכמים הסינים הרכיבו מפה שלמה גם לבית בו אתם מתגוררים.

 

הפנג- שואי יוצאת מתוך התפיסה הדאואיסטית המכירה בחוקיות של אנרגיה (הקרויה צ'י) ומצויה בתהליך מתמשך של שינוי, בדומה למחזוריות העונות בטבע, המתקיימת בסביבה הקרובה (מיקרוקוסמוס) והרחוקה (מקרוקוסמוס), בתוכנו ומתוך כך גם בביתנו.

 

האנרגיה, לפי הפנג-שואי, משתנה מדי 20 שנה (עידן), שנה, חודש ויום. השינוי המשמעותי, יודעים יועצי הפנג-שואי לספר, החל בשנת 2004. בבתים רבים חלה ירידה הדרגתית בתחומים שונים, ושינוי זה משפיע על חיי האנשים באופן אישי ברמת התודעה, הבריאות, המצב הכלכלי, מערכות היחסים וכדומה. השינוי הבא, אגב, יחול ב-2024.

 

בנוסף, בכל שנה בחודש פברואר, החודש בו מתחילה שנה סינית חדשה, הבית עובר שינוי במיקום חדר השינה, דלת הכניסה, חזית או עורף הבית, המשפיע על כל אחד ואחת מאיתנו. המידע אודות השינוי מבוטא מבחינה אסטרולוגית בתשעה כוכבים בעלי אפיונים שונים ועוצמות משתנות בנקודות זמן שונות. בכל שנה כוכב אחר שולט על אנרגיית השנה.

 

מאחר שהשנה הסינית החדשה התחילה ב 4 בפברואר, להלן כמה טיפים מסוג "עשה זאת בעצמך" לקראת השנה החדשה, כדי שנוכל ליישם רעיונות באופן שזרימת האנרגיה תהייה השנה במיטבה בבית של כל אחד מאיתנו.

 

מה נדרש כדי לשפר אנרגיות בביתנו?

מצפן פשוט כדי למקד איך הבית שלנו ממוקם מול ארבעת רוחות השמיים, ואלו כיוונים פונים דלת הכניסה והחדרים השונים. לאחר שנזהה את אזורי החלוקה השונים של הבית, ההמלצה הכללית היא להימצא ככל האפשר באזורים הטובים (כפי שיוסבר בהמשך) על מנת להגביר את השפעת האנרגיות הטובות.

 

בדקו בשורות הבאות מה הם האזורים עתירי האנרגיות הטובות השנה והשתדלו לשהות בהם יותר במהלך העסוקים היומיומיים, כמו צפייה בטלוויזיה שינה או עבודה. אם מדובר בעסק,ערכו באותם אזורים ישיבות ופגישות חשובות. מנגד, הימנעו ככל האפשר משהייה ממושכת באזורים הבעייתיים.

 

כל אזור והצ'י שלו

מזרח - זהו אזור השפע של שנת 2008. עסקים או בתים שדלת הכניסה שלהם באזור זה יחוו שנה של שגשוג מבחינה פיננסית, צמיחה מהירה, התרחבות, קידום מקצועי ופרסום. אם הדלת איננה במזרח, אפשר למקם באזור זה של הבית מפל מים, אשר יפעיל את האנרגיה המבורכת הזו.

 

דרום מזרח - אזור המושפע מכוכב המייצג שפע, פרסום, רומנטיקה וחגיגות. מומלץ לשהות בו כמה שיותר, במיוחד אם אתם אומנים, שחקנים, עוסקים בכתיבה, סטודנטים או מבקשים למסד קשר וזוגיות.

 

דרום - כוכב חוסר המזל שמשפיע השנה על אזור זה מביא לעיכובים, תאונות, בעיות משפטיות ומחלות. כדי למתן בעיות אלו מומלץ להעמיד באזור זה כלי ממתכת או פעמון רוח או שעון מטוטלת ובו מתכת נעה. השנה לא רצוי לשפץ אזור זה.

 

דרום מערב - מושפע מכוכב שמעודד תחרותיות, ויכוחים, בעיות פוליטיות, ניתוחים, גניבה ואיבוד כסף. כדי למתן השפעות שליליות רצוי להציב באזור זה כלי מים עם ארבעה ענפי במבוק.

 

מערב - אזור המאופיין באנרגיה של התרחבות, התפתחות וקידום, אך המחיר הוא ויכוחים, בעיות משפטיות, אי הבנות ורכילות. כדי לנטרל אנרגיות שליליות, כדאי להציב בו כלי עם מים עומדים. זהו אזור שטוב לנואמים, מרצים ולאנשי שיווק ומכירות.

 

צפון מערב - טוב לעוסקים ברפואה, זכויות נשים, טיפול ואירוח. לא רצוי לישון באזור זה כי הוא עלול ליצור בעיות בריאות, קשיי תקשורת, הפלות, בעיות משפטיות ופציעות על ידי חפץ מתכתי. ניתן למנוע זאת על ידי הצבת כלי מתכתי עם מים.

 

צפון - אזור זה מושפע השנה מכוכב המשפר מעמד, מביא קידום מקצועי, שותפויות עסקיות, הזדמנויות כלכליות, שינויים במקום העבודה. טוב למבקשים הצלחה באקדמיה, למנהיגים, מנהלים בשירות הציבורי ולרווקים המבקשים למצוא בן/בת זוג. האנרגיה מואצת יותר בבתים שבהם דלת הכניסה, חדר השינה או העבודה ממוקמים בצפון. לא רצוי להפר את האנרגיה הטובה על ידי שיפוץ אזור זה השנה.

 

צפון מזרח - אזור מומלץ לשהייה עבור תלמידים, סטודנטים וכל מי שמבקש להצליח בלימודים. הוא מגביר קסם אישי, מזמן נסיעות וטוב ליחידים המבקשים רומנטיקה. אבל, אזור זה גם יכול ליצור בעיות תקשורת ולהגביר הסתברות לפציעות. כדי למנוע זאת השתמשו ביסוד האש בחלק זה של הבית – הציבו מנורה אדומה או כל פריט אדום.

 

מידע נוסף תוכלו למצוא כאן  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מצאו את הכיוון שלכם
צילום: ויז'ואל/פוטוס
מומלצים