שתף קטע נבחר

מכה לאשדוד: הולצמן ייעדר לשבועיים לפחות

החלוץ הוותיק סובל ממתיחה ברצועה הפנימית של הברך ולא יעמוד לרשותו של אלון חזן במשחק נגד הפועל כפ"ס. שריקי: "הוא עוד יחזור לעצמו"

עוד מכה למ.ס. אשדוד. שי הולצמן, שנפצע במשחק אימון בתחילת השבוע (הפסד 5:1 להכח עמידר רמת גן) לא ישחק בשבועיים הקרובים לפחות, בשל מתיחה ברצועה הפנימית של הברך. הולצמן בכל מקרה לא פתח בהרכב ברוב המשחקים השנה, אך העניק למאמן אלון חזן אפשרויות התקפיות מהספסל, שנותר כרגע שומם בחלק הקדמי (משה בן לולו שוחרר להכח וניר נחום לא בכושר).

 

מי שאמורים לפתוח בחוד בכל מקרה, הם אחמד קאסום, עידן שריקי ודמיטאר מקרייב כשהולצמן, שעלה מדי פעם כמחליף, לא יילקח הפעם בחשבון. באשדוד מקווים שהוא יחזור מהר, על מנת שיוכל לסייע במאברים נגד הירידה.

 

שריקי אמר לאתר הרשמי של המועדון: "נכון שהוא עובר תקופה לא הכי טובה כרגע, אבל תיהיו בטוחים שחלוץ כמו שי, שלא שכח איך להבקיע, יחזור לעצמו מהר מאוד. הוא חבר טוב שלי ואני רואה איך הוא משקיע באימונים. הוא מקצוען אמיתי וזה רק עניין של זמן עד שנראה אותו שוב מבקיע ודומיננטי בהתקפה".

 

באשדוד החלו לחלק הזמנות בבתי הספר למשחק מול הפועל כפר סבא בשבת, ומצפים ל-5,000 צופים שיעזרו לקבוצה להשיג ניצחון שני ברציפות, אחרי 12 משחקים ללא ניצחון. הקשר רחמים צ'קול, שלא שיחק נגד בני סכנין בשל השעיה, יחזור לסגל של חזן ויעניק לו עוד אפשרויות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שי הולצמן
צילום: אלי אלגרט
מומלצים