שתף קטע נבחר

NBA: קיד חזר לדאלאס וניצח, שיא שלילי לספרס

הרכז היה קרוב לטריפל דאבל 100 בקריירה ב-94:102 של המאבס על שיקאגו. סן אנטוניו קלעה רק 5 נק' ברבע הראשון (שיא מועדון), אבל ניצחה את ההוקס 74:89. דטרויט ממשיכה לנצח במערב, הפעם בדנבר. שלשת ניצחון לסטיבנסון ב-92:95 של הוויזארס בניו אורלינס

ג'ייסון קיד שב הלילה לדאלאס, לראשונה ב-11 שנים כשחקן הקבוצה. הרכז הוותיק לא היה רחוק מטריפל דאבל מספר 100 בקריירה, לעיניי הקהל הביתי ב-94:102 של המאבריקס על שיקאגו. קיד קלע 11 נקודות, לקח 9 ריבאונדים ומסר 8 אסיסטים.

 

עבור דאלאס, שהובילה במשך כל המשחק, מדובר בניצחון 11 רצוף בבית, למרות שהבולס הקפידו לחזור פעם אחר פעם מפיגור דו ספרתי. דירק נוביצקי (29 ו-10 ריב') וג'רי סטקהאוז (23) היו הכלים ההתקפיים של המאבקס, אריק דמפייר כיכב בצד ההגנתי עם 7 חסימות ו-16 ריב'. בן גורדון קלע 25 עבור האורחים. דרו גודן ולארי יוז, שהגיעו לבולס בעיסקה הגדולה עם קליבלנד, קלעו 17 ו-14 בהתאמה.


דירק נוביצקי, קיבל עזרה נהדרת מקיד (רויטרס)

 

הספסל שיחק תפקיד משמעותי בניצחון טורנטו באינדיאנה, 98:102. "זה מראה על העומק הרב של הקבוצה, אם שחקנים כאלה קמים מהספססל", אמר ג'ים אובראיין, מאמן הפייסרס, בסיום תוך כדי שהוא מתייחס לקרלוס דלפינו וטיג'יי פורד. הראשון צלף 6 מ-7 לשלוש ותרם 23 נק', השני הוסיף 16 ו-7 אס' ב-26 דקות בלבד - פרק הזמן הארוך ביותר ששיחק מאז חזר מהפציעה.

 

הכוכב הגדול של הראפטורס, כריס בוש, סיפק את הסחורה עם ערב של 24 ו-10. מיודענו אנתוני פארקר תרם 8 ו-11 משלו בדרך לניצחון שלישי העונה על היריבה ורביעי בחמשת המשחקים האחרונים. מנגד, רשמה אינדיאנה חלוקת נק' יפה במיוחד - מארקיז דניאלס ודני גריינג'ר (10 ריב') קלעו 20 כל אחד, טרוי מרפי ומייק דאנליבי הוסיפו 17 כ"א.

 

דטרויט המשיכה להתעלל בקבוצות המערב ורשמה ניצחון שלישי ברציפות, כשהפעם היריבה היא דנבר. הפיסטונס הגיעו לקולורדו ולא לקחו שבויים בדרך ל-93:98 על הנאגטס, שרשמו הפסד שלישי ברציפות. צ'ונסי בילאפס (8 אס'), ריצ'ארד המילטון וטיישון פרינס (9 אס') הובילו את המתקפה עם 20 נק' כ"א. המאמן ג'ורג' קרל החמיץ את המשחק בשל שפעת ועוזרו אדריאן דנטלי מילא את מקומו עבור הנאגטס, שקיבלו את התפוקה הרגילה מצמד הסופר סטארים. אלן אייברסון סיים עם 28 ו-7 אס', כרמלו אנתוני הסתפק ב-23 ו-11 ריב'.


סונדרס מתדרך, בילאפס מפנים ומבצע (איי פי)

 

סן אנטוניו שברה את שיא המועדון למספר הנק' המועט ברבע לאחר שהצליחה לקלוע רק 5 נק' ברבע הראשון מול אטלנטה בבית. למרות זאת, הצליחו הספרס לנצח 74:89 את ההוקס ולרשום את רצף הנצחונות הארוך ביותר שלהם העונה - שישה. טים דאנקן (23 ו-10) וטוני פארקר (16 ו-9 אס') כיכבו את המארחת, ג'ו ג'ונסון (17) עשה זאת עבור אטלנטה.

 

אחרי שהצליחו לעצור את רצף שלושת ההפסדים, הארוך ביותר שלהם העונה, החלו בבוסטון לבנות רצף של נצחונות עם 76:104 בלוס אנג'לס על הקליפרס. אף אחד מבוסטון לא קלע יותר מ-17 נק' (פול פירס וג'יימס פוזי), אבל חמישה סלטיקים הגיעו לדאבל פיגרס. קווין גארנט וריי אלן התפקו ב-11 ו-15 בהתאמה. טים תומאס הוותיק הוביל את הקליפרס עם 15 ו-9.


גארנט, אלן ופירס, ערב רגוע לשלישייה הגדולה (רויטרס)

 

דשון סטיבנסון מוושינגטון לא ישכח את המשחק בניו אורלינס. מלבד העובדה שקלע שיא קריירה (33), לראשונה מאז הגיע ל-NBA לפני שש שנים הצליח

הסווינגמן לקלוע סל ניצחון עם הבאזר ולסדר לוויזארדס 92:95 על ההורנטס. סטיבנסון, שהחמיץ זריקה דומה במשחק מול קליבלנד (90:89), קלע שלשה אדירה בפייד-אווי ומנע מהמשחק ללכת להארכה.

 

"הרגשתי טוב שהכדור עזב את ידיי, קלעתי טוב במהלך הערב ואני שמח שהיא נכנסה", אמר הווינר הגדול של הערב, שקלע את כל חמש הנק' האחרונות של וושינגטון. מלבדו אף שחקן של האורחים לא קלע יותר מ-12 נק'. כריס פול שוב העמיד שורה סטטיסטית נאה - 22 נק', 5 ריב' ו-8 אס' - עבור ההורנטס.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים